27 Ağustos 2009 Perşembe

Hom Depo



Ibrahim gecen gun bizi bizdeki praktiker gibi bir magaza olan Hom Depoya getirdi.Gordugunuz gibi buyuk bir alana yayilmisti.

3
Ilgi alanima giren seyler coktu hizla gezdik ve vakit kaybetme korkusuyla fotograflama isini ihmal ettim.


Kasiyer hatun bizim oglusu cok yakisikli bulmus.Adini ve milliyetini sormustu.
Babasi Turk oldugunu soyledi.
Hatun; annesi de Turk mu? diye sormaz mi?
Ibrahim de ona bizler milletce yakisikliyiz demistir herhalde ...
Fazlasini anlamaya tarzancam yetmiyor :)

Hom Depodan klozete takabilecegimizi umdugumuz bir tuvalet dusu benzeri aparat aldik.Uhu gibi bir yapistirici aradim bulamadim.Galiba yasak.kagit ornerkleri aldim kaati icin.Ve otoyol yapacagim pir malzeme aldim.
Hi hi dogru duydunuz oto yol yapacam.Donus icin ucak biletimi kaybettim de...
arabayla donerim dedim
bir sonraki yazim da otobanim ustune

1 yorum:

MAYRI dedi ki...

Gezmediğiniz yer kalmasın nalan hanım.