14 Ekim 2009 Çarşamba

Faydalı hobi araçları:parmağa yapışan silikon yüksük

Söz verdiğim gibi hobi araçları ile ilgili fotoları paylaşmaya devam ediyorum
RESİMLER ÜSTÜNE TIKLADIĞINIZDA BÜYÜR

Bir kullanımlık yüksüğümsüler.Sanırım bu işiniz bitene kadar parmakta kalıyor ve yararlı gibi görünüyor .


Dikiş sökücüler bizde de var bu mercekli olan ince kumaşlarda kullanmak için iyi olabilir.



Bunlar da makas rafındaki çeşitler

En alttaki ahşap makaralığın benzerini kocam benim için eski klasörlerinin kağıt tutacakları ile yapmıştı.


Mdfden başka bir amaç için oyduğu çerçeveyi ve atmak için ayırdığı eski klasörlerinin kağıt tutacaklarını benim atmamaktaki ısrarımla mecburen birleştirip makaralığımı yaptı.
Zorla yaptığı için şişirme olsa da ben çok faydalı bularak kullanıyorum.

Eh şimdilik bu kadar diyeyim gözümden kaçan ayrıntıları yazın paylaşalım

4 yorum:

ufuk dedi ki...

canım buralardayımda yaz biraz yogun geçti.görüşmek üzere sevgiler....

nalan dedi ki...

görüşelim canım,beni unutmadığına sevindim.

MAYRI dedi ki...

Nalan hanım yüksük yerine geçen bant ile makaralık çok kullanışlı.
Hele yüksük şimdilerde bana lazım.
<:))

Marifetli Muallim dedi ki...

o dikiş sökücülerden antalyada realde gördüm 4,50 liraydı çok geldi alamadık hataya dönünce bizim tuhafiyeye sorduk 0,75 kuruştu şok olup hemen aldık:))