10 Ekim 2009 Cumartesi

faydası tartışılır hobi araçları


DİKKAT:resimlere tıkladığınızda büyür
(Bu not Gülen için eklenmiştir:)
Gezdiğim ,gördüğüm şeyleri resimleyip paylaşacağımı ,zirâ blogumu bir anlamda anı deposu olarak kullandığımı yazmıştım.O yüzden daldan, saptan ne buldumsa yazdığıma bakıp saçmaladığımı düşünebilirsiniz ,düşünmeyin sebebi budur.
Bu yukardaki nesneleri hobi malzemeleri satan Michaelda gördüm.
Resimleri tıklayıp büyütün ,üstündeki yazıları okuyun .
Biliyorum hem okuyup hem de anlıyorsunuz hatta bana da anlatıyorsunuz, sağolun.
Eh ben de 3 ay Los Angeleste Türkçe konuşaraktan alış veriş yapıp otobüsle bir yerlere gidip gelebilen, iyi kötü tarzanca sohbetler eden ,homleslerle derleşip noolcek bu dünyanın hali diyen biri olarak elbette ne işe yaradıklarını biliyorum.
Neeee inanmam mı dedin,aşkol yani bak söyleyeyim öyleyse
şu sol üstte olan ,deri dikerken kullanılacak parmak koruyucu,
biz ona yüksük de deriz.
Gerçi ona faydası tartışılır demek haksızlık olabilir.
Fakat yüksük gibi aparatları asla kullanamayan ama edinmekten geri durmayan biri olarak o parmağımdayken iş yapamam derim .
Onun sağ altındaki ip kesme yüzüğü ,
inci gibi dişlerim ne güne duruyor .
yanındaki de iğneye iplik takma aparatı ki fiyatı el yakıyor resme bakarsak iğne de öküz gözü kadar küçük (!)delikli :)
Geçen sene Salı Pazarında kör iğnesi diyerekten tepesine ip sürtülerek iplik geçirilebilen iğnelerin yarım düzinesini 1 liradan satıyorlardı,yanında da bundan bir tane veriyorlardı.

Yanlışsam düzeltirsiniz,ben resimlere baktım,yorumumu yaptım.
Memlekette Oxford vardı da gitmedik mi yani demeyeceğim.
Ben orta mektebi bitirdiğim sene (1968)Gerede de lise yoktu,ben de parasız yatılı olarak Kütahya Kız İlk Öğretmen Okuluna gittim.O yıllarda Öğretmen Okullarında yabancı dil eğitimi yoktu vesselam...
Yorumları merakla bekliyorum ,diğer resimleri içeren yazı hazır zulada bekliyor

6 yorum:

Nedret dedi ki...

Yaz şekerim yaz.Kültürümüz artsın:)

Unknown dedi ki...

deri yüksük farklı çeşitleride var amazonda görmüştüm ,kullanımı rahattır diye düşünüyorum burada malesef yok hatta şöyle küçük cetvellerin resimlerinide çekseniz,
resimde çizgi kalemi de görüyorum 3lü olan çizimi çok rahat kullanılıyor ,sert degil sanırım .. ve her gördügünüzü resimleyin bizim için de

Gülen Tezer dedi ki...

Nalan abla fotoğrafları daha büyük koyarsan iyi olur zannımca çünkü senin pcde gördüğümde bile fiyat etiketlerini büyük fotoğrafta bile hangisi hangisine ait diye tam anlayamamıştım.. Bilgisayarındaki bütün fotoğrfaları burada hem de büyük halleriyle görmek istiyoruz..

nalan dedi ki...

neduk dedi ki...
Estagfurullah Nedretciğim,buradaki iletişim yoluyla ben eksiklerimi tamamlayıp bilmediklerimi öğreniyorum.
dikisdersi dedi ki...
Canım,seninle daha önce tanışsaydık özellikle o konuyu da araştırırdım.
Geçen yıllarda Merterde dolaşırken konfeksiyon atölyeleri için malzeme sağlayan bir kaç büyük dükkan görmüştüm.Çok güzel ,daha önce duyup ta görmediğim malzemeler vardı.
Eger yolun düşerde bakarsan yararlanırsın
Gülen Tezer Üstün dedi ki...
Gülenim resmin altına senin için bir not ekledim anam git bak.

fiamma dedi ki...

Canım ben sana bir tane iğne geçirme aleti aldım ama semyıl da sanırım henuz eline gecmedi, valla komik ama ben memnunum ama bu resimde olandan değil.Bir de silikon parmağa geçirilen yüksükler var ben de vardı ama kaybettim:( bulursanız o çok kullanışlı...

berkbuket dedi ki...

aa ne ayıp sizin pazarda kör iğnesi diye mi satılıyor. bizim pazarda çıtırlara iğne diye satılıyordu. ben de çıtırım ya ilgilendim çok hoşuma gitti aldım. çok kullanışlı valla tam biz çıtırlara göre.