24 Ekim 2009 Cumartesi

Hobi çantası ve Kaatı derslerine başlıyoruz


Bizde olduğu gibi tüm dünyada da hobi çılgınlığı var Bu amaçla malzeme satmak için açılan mağazaları gittiğimiz yerlerde kolayca bulabiliyoruz.
Bence meraklar,beceriler ticari malzemelerle yapılmasa daha doğru olur ama benim gibi düşünmeyenler fazla demek ki...
Nerden mi biliyorum,baksanıza üstteki rafta pembe küçük alet sepeti/çantasından sarkan etikette 13 Dolar yazıyor,artı vergisi 15 dolar,30lira civarı...
doğrusu ben vermem ,kendim yaparım ,Zaten kullanmaktan çok imal etmeyi seven bir bünye taşıyorum.


Benim gibi düşünenler olabileceği için bu fotoğrafı çektim ki bakıp yapalım.
Bu günlerde benim yapmam mümkün değil.Kişisel kaatı sergim için hazırlanıyorum ve aynı zamanda da evde özel ders vermeye başladım.Buradan bunu da duyurmuş olayım.
Siz yaparsanız bana da resim yollayın da burada yayımlayayım.

9 yorum:

Banuca dedi ki...

Ço ama çok haklısınız. Yıllar önce makrame yapıyordum paket ipler+yünlerle, özel ipler, makrame iğneleri filan çıktı, bıraktım. Tuz hamuru veya un+tutkal hamuru ile biblolar filan yapardım, özel hamurlar, fimolar çıktı bıraktım v.s v.s El sanatları için kendi uyduracağın malzemeleri kullanmak kıymet katıyor bence. Herşey gibi hobilerde ticari oldu. Patchwork kumaşlaı bile hazır, özel olarak satılıyor. Halbuki onun özü kalan parçaları veya eskileri değerlendirmektir. Neyse, kendim gibi düşünen görünce içimi dökeyim dedim.

filiz dedi ki...

ne güzel uğraşlar ellerinize sağlık,
evet resimdeki çantayı yapabiliriz neden yapamıyalım,ben de eski kot pantolonlarından çanta yapıyordum
bir ara bloğumda yayınlarım,kızımın hocaları çok beğeniyorlardı annen bize de yaparmı dediklerinde hayır annem sadece bana yapar demişti geçmiş zaman bir kot satış mağazası bizle çalışmak istermisiniz tasarımlarınız çok güzel demişti ama ben bu işi kızımı memnun etmek için yapıyorum ticaretini düşünmüyorum demiştim :))
sevgilerimi yolluyorum.

Nedret dedi ki...

O hazırlar beceriksizler için.Buradaki hanımların hiçbiri almaz onları.serginde başarılar dilerim.Özel ders iyi olmuş.Çok fazla yorulmazsın bari.Sevgiler.

Ayca Karaoglan dedi ki...

Nalan ablacım, sergide başarılar dilerim. Ne zaman ve nerede olcağı haberini bekliyorum :)

Polsera dedi ki...

Ah keşke mesafeler engeller olmasa :S İçim gitti Nalan Abla bu kursa böyle mırıl mırıl mırıldanıyorum yaaa ama diye :D Ankara'da olup da bu kursu bilip de gitmeyenin sebeplerini kişisel olarak cidden merak ederim ben. Tabii iş güç gibi şeylerden vakitleri yoksa o başka. Hatta bisiklet kursunuda kıskandım :( Gülen Abla'da okudum da şimdi... Off off...

nalan dedi ki...

Banuca ,hobi dediğin en azından bazı malzemeleri evden kaldırmalı değil mi ,yoksa git hazırınıal.daha ucuza malolur.
Filiz,gerçekten de çantalar için kot ideal bir kumaş,benim büyük kızım da senin kızın gibi düşünür.Yine de keşke değerlendirseydin derim.
neduk,aslında geçen yıl da çok zevk aldık ve de çok ders aldım kendi payıma,insanları tanımanın sonu ,tecrübenin ölenedek süreceği gibi:)))Ayçacığım,sergi Eskişehirde olacak zamanı sanırım martta.
Polsera senin Ankarada olmanı ve gelmeni ben de isterdim.
nerdesin?

Unknown dedi ki...

Sevgili nalan bende almam hobi çantası ise adı üstünde hobi oda bana
ait bir çalışma olmalı.

Sevgiyle kalın..

sevil dedi ki...

Sevgili Nalan Hanım(aslında abla),blogunuza rastladığımda geçmişe dönüp bir solukta okudum tüm yazılarınızı.Kızlarınızı,Ertuğrul'u Amerika günlerinizi hepsini biliyorum.İçtenliğiniz,sıcaklığınız yazılarınızda apaçık belli oluyor.Bundan sonra sizi izlemeye ve yorumlarımla yanınızda olmaya devam edeceğim.Sevgiler

gülsen VAROL dedi ki...

Sevgili Nalân..
Bugüne kadar yaptığım pek çok yorumlarımı onaylanmış görmüyorum..
Ben mi beceremiyorum yorum yazmasını, sen mi beğenmiyorsun yorumlarımı anlayamadım??..
Bu da bir sitem değil sadece merakımın iletilmesi.. Sevgilerimle..