25 Şubat 2010 Perşembe

Dün Sergi Gezdim

Dün kendimi zorlayarak sokağa çıkmayı başardım.İki hafta önce yaptırdığım geciken göz muayenemden 10gün sonra gözlük reçetemi verip camlarımın yapılmasını bekledim.Nihayet gidip ölçü verip gözlüğü alacaktım.
13 yaşımdan beri kullandığım miyop gözlüklerime son yıllarda yaşlılık gözlüğü de eklenip ben biriyle başedemezken iki gözlük kullanmak zorunda kalmıştım.
bir süre denedim olmadı,pencereli (bifocal)cam seçeneğine de razı olamazdım.
Sonra varilux denen iki özelliği aynı camda yapabilen teknoloji sayesinde 4-5 yıldır bu camlı gözlükleri kullanıyorum.Tabii normal camlardan oldukça fazla para ödemek ve en az birkaç gün yapılıp gelmesini beklemek gerekiyor.
Ölçü verip beklemek gerektiği anlaşıldığından kendimi Çankaya Belediyesi
Çağdaş Sanatlar Merkezine attım.Yanımda kameram olmadığı için de çok üzüldüm...
Orada önce Fadime Baltacıoğlunun " 47. sanat yılı" resim sergisi"ni gezdim.
Çok farklı,çok özel çalışmalara bayıldım.
Kendisiyle tanıştım,övgülerimi iletip geç kaldığım halde blogumda yazma izni istediğimde bana kataloğunu verdi.
Sergilerin son günlerinde katalog bulmak neredeyse olanaksız olduğu için istemeye teşebbüs bile etmemiştim.
Kılcal doku diye adlandırdığı ve eserler verdiği kendi ne özgü tekniğine ayrıca bayıldım.
Tarayıcımla anlaşamadığımız için eserleri sizle burada paylaşamıyorum buradan görebilirsiniz .Fakat en güzeli siz hemen gidip C salonundaki bu güzel sergiyi kaçırmayın,

"Yurt içi ve yurt dışında açtığı sergilerdeki gerek suluboya ve gerekse yağlıboya

eserlerinde,kurgu desen ağırlığı dikkat çeken, bütün çalışmalarında dinamizm ve

lirizm, bazan da karikatürel ögeleri ön plana çıkaran,"desen sanatın namusu,

bereketidir"dedirten işlere attığı imza ile tanınan vebilinen ünlü sanatçılarımızdan

Fadime Baltacıoğlu'nun, Kırşehirli Dernekler Federasyonu tarafından düzenlenen

" 47. sanat yılı" resim sergisi, 2 Şubat -28 şubat arası Çankaya Belediyesi

Çağdaş Sanatlar Merkezi'nde açılıyor."




Salonu diğer ucunda Semiha Yılmaz hanımın ilk Kişisel sergisindeki yağlıboya resimlerini göreceksiniz.
Onun da derinlik duygusunu çok iyi yansıttığı,benim çok beğendiğim resimlerini mutlak görmelisiniz.
Hatta duvarınızda bir yağlıboya resim görmek istiyorsanız bu sergiyi mutlaka görmelisiniz,naif tarzda ve çok bizden,çook bildik içinize sinecek size mutluluk verecek resimleri çok da uygun fiyatlarda olduğunu göreceksiniz.

Birinci katta ise Türk foğraf sanatçılarının dünyadan çocuk fotografları sergileniyor geliri ise çocuklar yararına sarfedilmek üzere satışta.
Haydi, kapanışa 3 günkaldı

Hiç yorum yok: