12 Eylül 2011 Pazartesi

Bebekler için baş koruyucu

İlk bebeğimiz Ertuğrul hep yüzüstü yatmayı yeğlediğinden pek gerekmemişti.Böyle bir malzemenin varlığından haberimiz de yoktu.
İkinci bebeğini doğurmaya kararlı olan kızım Amerikadan dönerken kendince gerekli olan bebek eşyalarını da alıp ikinciye hazırlamış.
Hastaneye giderken ana kucağının içine koyduğunda ben de ilk kez gördüm.
Doktoru,hemşireler ve ziyaretçilerimiz de özel olarak ilgilenince demek ki burada yok diyerek ben de alıcı gözle baktım.
Ben bunu yaparım dedim.
Kızım,aman anne var ya işte ,eskiyecek de değil yapmaya ne gerek var deyince gündemden düştü.



İlk üç ay ikisini birden ana kucağında,
sonra küçüğü yatakta,slipperında kullandık.3 aydan sonra da büyüğünü ana kucağında kullanmaya devam ettik.Halâ da kullanılıyor.



Aklıma gelince evde de malzeme var diyerek dikmeye karar verdim.

Üst yüzü havlu triko kumaştan,altı elyaflı kapitone krinkl ,başı koruyan yastıkcığın içi elyafla dolu.Yarım düzine üç günde hazırlandı.
İlgilenenler için pasajda ve emeksensin de yerini aldı

18 yorum:

Unknown dedi ki...

Çocuğun boynu için harika bir olay.Bende ilk gördüm.Şimdiki pusetler artık böylemi satılıyor,hiç bilgim yok yeniliklerden.Daha çok bebek dünyasından.....

nalan dedi ki...

Boyunda henüz kullanmadık ,aslında yastıksız yattığı için boyna iyi gelebilir değil mi?
iyi fikir bak ben düşünmemiştim:)sağolasın Sibelciğim.

okuyan dedi ki...

Maşallah size. Ne güzel elinize aldığınız her çalışmada başarılısınız.
Sevgilerimle.

nalan dedi ki...

okuyanım,o senin güzel görüşün canım.Fakat bu bebekler ,için bir şeyler üretme işi çok sardı beni.Bir de müşteriler olup beğense:)) süper olacak.

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

önce bol müşteri diyorum ardından maşallah ve bravo.ne güzel olmuş.ayrıca şimdiki çocuklar bu tarz şeyler açısından çook şanslı.

nalan dedi ki...

:))teşekkürler alanaycığım.Beğeeeenin ve duan yüzümü güldürdü:))

mavii dedi ki...

nalan ablacımmm bu harika şeyleri çoçuklar büyünce görmek nasıl dıkunuyor insana bir bilesen:D:D:D:d çookkk güzelmişşş

AslıASLI dedi ki...

Nalan Hocam, gerçekten harika işler çıkartıyorsunuz. Ellerinize saglıkk :)

okuyan dedi ki...

İnşallah bol ve bereketli müşterileriniz olsun. Hem bu alışverişten kesinlikle onlar daha karlı çıkacaklar. Bu şansı kaçırmamaları lazım.
Sevgilerimle.

Nedret dedi ki...

Ay kızkardeş hem okudum hem içimden ''a be kadıncayız, yap şunlardan bol bol da sat'' diye geçiriyordum ki yazının sonunda ''Ugh!!!'' oldum:)) Çok iyi yapmışsın. İnşallah satılır çokçok. Dur ben bir Face'de beğeneyim, âlem görsün, reklam olsun. Sevgiler.

canan dedi ki...

harika birşey bendeki çocuklar büyüdü ama yeni anne adayları için güzel ve gerekli

nalan dedi ki...

Mavii,neden öyle dedin,büyüdüler diye sevinmiyor musun yoksa:))

nalan dedi ki...

Teşekkürler Aslı:)

nalan dedi ki...

okuyaaan sağol, inşaallah dediğin gibi olur.Üretmeden duramadığım için yerini bulursa iyi olacak

nalan dedi ki...

nedret,haklısın da bu işler biraz kısmet işi.galiba.Bir de şimdiye dek ciddi olarak bir şey üretmedim galiba.öyle tek tek olmuyor.facede beğen fikrin iyi olur sevinirim tabii sağol.
Bu bebek malzemeleri işine ciddi el atacam inşaallah ama pasajda da emeksensinde de bebek ana kategorisi yok.Gerçi 40-70 arası ziyaret edilmiş bir de yorum almış bakalım.

nalan dedi ki...

canan beğendiğine evindim.Yeni bir bebek yaparsan hatırla tamam mı:)))

halime dedi ki...

ben bundan 6 yıl önce bir bebe mağazasında çalışıyordum,orada bebek odası uyku setleri,perdesi abajuru dikiyordum.artı ana kuçağı,oto koltuğu yüzlerini değiştiriyordum ve bu kafa koruyuçularındanda dikiyordum.bu koruyuçuyu oto koltuğundada kullanabilirsiniz....
ellerinize sağlık harika olmuş...

iş yeri kapanınça bende böylece işsiz kaldım.bu ğibi ürünleri ğörünçe de içim ğidiyor.eski ğünler aklıma ğeliyor....
sevğiler...

nalan dedi ki...

Halime,seni anlıyorum.Umarım işine yeniden kavuşursun.Bloguna gittim sen de boş durmuyor güzel işler yapıyorsun.
Ceviz bebeklerin de pek şeker olmuş...