28 Eylül 2011 Çarşamba

hoşgeldin bebek 2



Başladık ya kapı süslerine ,artık zihnimin büyük bölümü kapılara odaklandı.Yatıyorum rüyamda görüyorum,uyanıyorum makas elde oy babam oy.
Keçelerim ,ben bu işe bulaşmam kararlıyım(!) dediğim için:))Los Angeles da Michael Mağazasından alınma.Hani sözümün eriyimdir.Bulaşmayacağım dedim mi bulaşmam:)
eh ,çok fazla değil,10 -12 tane .

Ha bire kes oy , kenara koy derken baktım bu iş çok eğlenceli bu keçeler bana üç gün dayanmaz.
Nogay bebeğin babası avcı deyip hayvanlısını yaptık ama acaba hayvanları trene bindirsek nasıl olurdu?
Hımmmm hiç fena fikir değil,halası da severdi trenleri
kes Nalan,yapıştır Nalan


Valla bakın,yaptıklarımı beğeniyorum ,fotolarını iyi çekemesem de resimdekinden çok güzel olduklarını söylemekten çekinmiyorum.





yarın :Babası arabaları da severdi galiba

11 yorum:

AslıASLI dedi ki...

Nalan Hocam, biliyosunuz blogları dolaştıgım için bir çok kapı süsü gördüm haliyle. Fakat sizin yaptıklarınız çok özgün gerçekten. Ellerinize, emeginize saglık diyorum :)

Ipek dedi ki...

Bu ara bebegimin odasinin kapisina kapi susu yapmayi dusunuyorum ve sizin yaptiginiz susleri cok begendim. Acaba buna benzer birsey yapmayi denesem mi diye dusunmedim degil. Farkli dizaynlarinizi da merak ediyorum ama. Yarin mi demistiniz? :)

Gülden YAPAR dedi ki...

Valla bende beğeniyorum,devam Nalanım çok güzel oluyorlar :)

lolipu dedi ki...

gördüğüm çoğu kapı süslerinden farklı ve güzeller. Beğenmekte haklısın, beğenilmeyecek gibi değil çünkü:)))

Nedret dedi ki...

Hiç görülmemiş modeller çıkartıyorsun kızkardeş, hârikasın:))

Ada Deniz dedi ki...

çok güzel olmuş, beğenilmeyecek gibi değil ki:))

okuyan dedi ki...

Kelimenin tam manasıyla BAYILDIM:) O minicik hayvanlar yüz ifadeleri muhteşem. Kedicikler harika:) Cıvıl cıvıl, eğlenceli çok güzel bir kapı süsü olmuş.
Gönülden tebrikler.
Sevgilerimle.

nalan dedi ki...

Aslıcığım,teşekkür ederim.Arkadaşlarımın ince zevkine hitap ediyorsa seviniyorum.


acai_berry,
Bir şey yaparken aklıma başka fikirler geldiğinden doymuyorum bir türlü.Bir kaç tema daha hazırladım.İzlemeye devam et bence de:)

Güldenim,sağol madem beğeniyorsun o halde devam Nalan (atıl kurt:)

Lolipuuu çok sağol,geldiğine ,beğendiğine :)sevindim.1 nolu temayı gördün mü?

Nedret ,eee ben kimin kızkardeşiyim:))

ada ve deniz,teşekkür ederim.

Okuyan,bir de düzgün fotoğraflayabilseydim:(
yarın bahçede çekmeyi deneyeceğim.Güzel olursa değiştiririm.

fiamma dedi ki...

Nefret edyorum yazdıklarımın uçup gitmesinden. ulaştı mı bilmiyorum ama geçmişe yolculuk yapmıştım tren gelir hoş gelir diye hani 10marifette gevezelik yaptığımız ve Dendenak a kadar gittiğimiz hobi trenini hatırlattınca Oya nın treni.Çok güzel oluyorlar Nalancığım ellerine sağlık, devamını merakla bekliyorum hadiii çalış çabukk.

nalan dedi ki...

Ulaşmadı fiamma ,seni anlıyorum.Ben de aynı yere yorumu ikinci kez yazarken asla ilki gibi olmuyor.neyse sağlık olsun.
Çalışmama gerek yok,yaptım bitti.Teker teker yayımlıyorum
azzzz sooora diyerek müşteri topluyorum iyi mi?
naapalım tv den öğrendim

nalan dedi ki...

Arkadaşlar,yeniden fotoğraflar çekiğp ekledim , ilginize sorulur