24 Aralık 2012 Pazartesi

Greenpeace Akdenizden mektup aldım


Destekcisi olduğum Greenpace'den bir ileti aldım. Yüzbinlerce üyesine gönderilen bu ileti bana kendimin ve yaptığım katkının çok önemli olduğunu hiissettirdi.
Tabii ki biliyorum bu ileti yazdığım gibi aynı anda yüzbinlere de gitti. Fakat üslubun samimiyeti ve güzelliği beni duygulandırdı. Demek ki neymiş,birlikte yapılan çalışmalara katılanlar işin önemine ve katkı paylarının bir olmasını bilmelerine;karşılık beklememelerine rağmen böyle bir  mektup alınca daha bir heveslenip güçleniyorlarmış.
Biz milletçe bu konuda biraz çekingeniz diye düşünüyorum.Teşekkür  ve takdir ettiğimizikarşıya aksettirmeye çekiniyoruz galiba.En azından ben kendimi  eksik buluyorum.
Velhasıl memnuniyetimi,duygularımı paylaşırken Greenpace Akdeniz'in katkılarımızla neler başarabileceğini hatırlatmak istedim.
Greenpeace"Selam Nalan,

İtiraf ediyorum: Sana bu mektubu göndermeyi, iki ay önceden planladık. Zaman geçmek bilmedi. Şimdi nihayet bu mektubu okuyorsun.

Sabırsızlandık çünkü bir an önce 2012'deki başarılarımızı ve senin bu başarılara katkını anlatmak istedik. Herkes müjdeli haberler vermek ister.

Mesela GDO kampanyamızı kazandığımızda, ofise gelip sana e-posta yazdığımız anı hatırlıyorum. Yüzbinlerce kişiye, birlikte kazanılmış bir zaferin müjdesini vermek, ne büyük bir şans. Gönder tuşuna basıyoruz ve ofisin telefonları kitleniyor.

2012 başarılarımızı görmek icin buraya tıkla ve sayfanın başına bak. Sayfanın adı “Olur mu?”

Biz, hepimiz sana minnettarız. Greenpeace'in en büyük şansı sensin. Sayende korkumuz yok!

Simdi 2013 yılına giriyoruz. Daha büyük zorluklara, daha büyük çevre mücadelelerine hazırız. Bu nedenle, Greenpeace'e maddi destek vermek istersen diye yukarıda bahsettiğim sayfayı hazırladık. Desteğine ihtiyacımız var çünkü etkin olup sonuç almak için 2013’de ciddi bir bütçeye ihtiyaç duyuyoruz.

Eğer maddi destek vermek istersen, buraya tıklayıp sayfaya gidebilirsin. Şimdiden çok teşekkürler nalan.

Eğer maddi destek vermek istemezsen, 2012'de susup oturmadığın ve mücadele verdiğin için çok teşekkür ederiz. Bugün Türkiye'de insan gıdası olarak GDO yoksa, toplam 11 global giyim markasi zehirli kimyasallardan arınmaya karar verdiyse, Anadolu Grubu Gerze'ye termik santral konduramadıysa, Shell şu anda Kuzey Kutbu'nu delemiyorsa… SENİN SAYENDE.

Yeni yılın kutlu olsun nalan. Teşekkürler!

Greenpeace ailesi adına
Yiğit Erçevik
Greenpeace Akdeniz

Not: Greenpeace bağımsız ve tarafsız olmak için şirketlerden ve devletlerden maddi destek ya da sponsorluk kabul etmiyor. Sadece senin gibi bireylerden gelen maddi destekle çevre suçlarıyla mücadele ediyor. Türkiye’de yürüttüğümüz çevre mücadelesine 2013’te destek verirsen, başarılara bir adım daha yaklaşacağız. Destek sayfasına buraya tıklayarak ulaşabilirsin. Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok: