9 Mart 2014 Pazar

Babilin Asma Bahçeleri Misali; Ev İçi Asılı bahçeler


Yani tavandan ,pencere nünden boyle sarksalar fena mı olur?
Anladığım  kadarıyla şöyle,sıkıştırılarak hazırlanmış yosundan küresel bir saksı içindeki bitki asılarak konumlandırılıyor.


Bakımını merak ederse,sulamak için lavabo, kase veya su ile dolu herhangi bir başka uygun bir kap kullanmak zorundaymışız. Yavaşça bitkiyi suya koyup, kabarcıklar  çıkmasını ve sonrada durmasını bekleyeceğiz.Sonrasında fazla suyu akıtıp bitkimizi yerine asacğız.
Ne dersiniz denemeye değer değil mi?




Yapı marketlerinde yosundan yayvan bir kase şekilli asılabilen lifli saksılar var. Bir operasyonla onları top haline getirmek mümkün olabilir :))
Bana güvenmeyin,yasaklarım sürüyor,evden uzaklaşmak,otu.oku ellemek heleithal doğal ürünlere dokunmak zinhaaaaarr...k
http://melissa-li.ru/post195385406/

3 yorum:

tülin dedi ki...

Zaten çok işim var anacım. Yok, ben almayayım bunları :)

nalan dedi ki...

Amaaan Tülin kırk yılda bir indirip leğene basacaksın üşenme al bacım,bulunca bana da al hatta olmaz mı?
Evde çaydanlık buharından kalorifer suluğundan nemlenir-nemalanır geçinir giderler. Derken nema
yazdım ,aklıma şeytanlar üşüştü.Köşeli,kapaklı,karton modellerini tasarlamaya başladı zihnim:)))

bilge dedi ki...

Yapacak o kadar iş varken, bana da pek cazip gelmedi. Ama resimde hoş görünüyor.