10 Ocak 2008 Perşembe

Torun geldi

25 aralık 2007 de benim torun erken yılbaşı hediyesi olaraktan arz-ı endam eyledi.tahmin edeceğiniz gibi dünyanın en tatlı sevgilerinden biri olan bu sevgiyi de tatmayı Allah nasip etti çok şükür.Bu sevincimi sizinle paylşmaya ancak vakit ayırabildim.Tatlı ve yakışıklı torunum Ertuğrul Cihan'ın resmini de ancak eve dönüşte sizinle paylaşabileceğim.Allah böyle sevgileri tatmayı herkese nasip etsin inşaallah diyorum ve tekrar görüşene dek Allaha emanet olun dostlar.Bu süre içinde istanbuldayım.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Heheh paşamız sefalar getirdi ben tanıdıklara ilettim ablam, haftaya resimden önce bizzat minik periyi öpüp koklayacağım pardon bu hafta değilde 4. haftası Ocak'ın geleceğim canım ablam kızını da torunuda kendini de öp Maho eniştime de selam söyle emi :) Haa bu arada bu hafta Ankara'ya gidiyoruz bak kovalamaca oynar gibi seninle :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

hayırlı Olsun, Allah Analı babalı büyütsün. Anneannelik annelikten daha keyifli herhalde, kendi annemden tecrübe ile bu kanıya vardım.
Hoşgeldin Ertuğrul Cihan !!

Adsız dedi ki...

hımm, ilk torununuz demek...

Allah analı-babalı, nineli-dedeli büyütsün :=))

torun evlattan daha tatlı derler; dilerim sevginizi ona yeteri kadar ve doğru şekillerde verebilirsiniz.

hayyırlı olsun!

**http://www.degirmenlerekarsi.com/ (taşındım)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hayırlı olsun ,sağlıkla büyüsün,tebrikler...

neseileberaber dedi ki...

Gözünüz aydın hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün. Adıyla hayırlı ve sağlıklı bir yaşam dilerim. Ayrıca anneyi de tebrik ederim.

nalan dedi ki...

sevgili arkadaşlarım hepinize teşekkür ediyorum eve dönünce tek tek ziyaretinize de gelicem,bu mutluluğu Allah hepinize tattırsın.24yıl sonra tekrar bebek kucaklamak müthişşşş

MAVİANNE dedi ki...

oooo Allah bağışlasın
ne kadar güzel torunun olması
Allah analı babalı büyütsün
tebrikler

ceren dedi ki...

Çok güzel bir duygudur enminim.Allah analı babalı büyütsün.Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Nalan ablam geldin ama yazmadın hala bişiler :) Ertuğrul'umu özledim bende :) Ama seni de hemi de çok.

Adsız dedi ki...

merhaba,
kusura bakma sizi arayıp çağıramadım senden sonra günlerim çok dolu geçti hep dışarıdaydım,
evde otursam minik bebeği güzel kızını ve seni tabiki misafir etmek istiyordum
ama komşuyuz nasılsa gelirsiniz bir haftasonu
sizleri çok sevdim
öptüm minik ertuğrulu ve sizleri
görüşmek üzere

MAVİANNE dedi ki...

selam
torun geldi
sen gittin
gel artık :))))

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun, Torununuzla sağlık mutluluk için de bir hayat geçirmeniz dileklerimle...Sevgiler