5 Nisan 2008 Cumartesi

freelance-im

Esra nın bir yararlı oluşumunu Eda sunerde okuyunca duyurmaya karar verdim .Çok iyi bilmediğim bir konu olduğundan Biluncuğumun yazdığı satırları kopyaladım .Siz de hangisinden isterseniz oradan okuyup gereğini yapın .Böyle imkanlardan yararlanacak kadar genç olmasamda ben bile bir tanıtım yazısı yollayacağım.Olur ya belki bir kaatı sanatçısına da ihtiyaç duyan olur.
Bilunun gezilesi güzel blogundan aldığım satırlar
"Canım Esra'cım çok faydalı ve akılcı bi'şey yapmış, bir arkadaşıyla.. Çoğu insanın iş bulmadaki zorluğunu göz önünde bulundurmuş ve yararlı bir hareketi başlatmış iki güzel insan. Esra'nın kendi sayfasında yazdığı açıklayıcı yazıyı aşağıya ekliyorum. Siz de freelance iş ve eleman bulma zorluğu içindeyseniz, inanın çok başarılı, yararlı bir sayfaya gideceksiniz.. Esra'cığım, bu güzel düşüncen için çok çok teşekkürler sana, akıllı ve yardımsever arkadaşım benim!!"

1 yorum:

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

nalan abla desteğiniz için çok teşekkürler. Bence de siz de bir tanıtım yazısı gönderin yaptıklarınızın birilerinin ilgisini çekeceğine eminim :)