27 Mayıs 2008 Salı

İstanbuldaydım

Bu yıl anneler gününde eşimle anneler günü gezisine çıktık,isteğim üzerine de on marifetten arkadaşım lovesredcloudun Simon Peritonun kağıttan dantelleri yazısından tanıdığım sanatçının sergisine gittik.
Peritonun fotoğraflarından görebildiğim eserleri kağıt eserleri bizim kaatı sanatıyla çok benzeşiyordu.O nedenle de özellikle görmek istiyordum.Galerist'in
Beyoğlu mısır apartmanındaki salonundaki sergiye pazar günü gitmek gafletinde bulunduğumuzdan
sergiyi o gün göremedik.
Kapının yanına çakılı plakadan bilmediğimiz bir şey öğrendik.Meğer
İstiklal Marşı şairimiz Mehmet Akif Ersoy Mısır Apartmanında hayata gözlerini yummuş.Kapı önünde bir resim çekip,büyük şairimize fatihalarımızı okuyup Tünele binip bu kez de Sultanahmete bir başka sergi ziyaretine gittik.






Ertesigün tekrar aynı yolları tepip(çamlıca-taksim)tekrar İstiklal Caddesini Mısırapartmanını boylayıp bu sergiyi görmeyi başardık.
Bu konudaki özverisinden ötürü sevgili kocama teşekkürü borç bilirim.Zaten Simon Periton da ağrıyan dizlerim ve eşimin bel fıtıklı haliyle sergisini ısrarla görmeğe çalışmamız için takdirname yollayacakmış bize.
tabi eşimin sergiden çıkarken soyut çalışanlar hakkındaki ilginç tesbitlerin:))duymazsa....


Bu sergideki eserlerden bazılarını resimledim.
Bunlar benim gördüğüm ve kaatı sanatıyla ilişkilendirdiklerimden farklıydı.ben pek sevemedim.Ama sizlerin de görmesi için yayımladım.

Sultanahmette Yazarlar Birliğinin Sergi Salonundaki Erguvan ve Kiraz
III. Geleneksel "İstanbul İçin Erguvan Vakti" sergisinden aldığım kaatı eserlerin
diğer
fotoğraflarını da burada yayımladım.görmenizi isterim

1 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Bol sergili bir seyahat olmuş,10 marifete dönüp tekrar baktım yazıya. gerçekten sizin fotoğrafladıklarınız çok farklı.