12 Eylül 2008 Cuma

eski,yeni dostlarım


Bugün size okuduğum takibettiğim bloglardan söz edeceğim,derken biraz önce blogda düzenleme denemesi yaptığımı hatırladım.
Blog listem ile bağlantıların aynı olduğunu farkettim , ben de son yazılarınızın başlıklarını verdiği için listeyi bıraktım ötekini sildim.
Ben blogları keşfedip ilk blogu okumayı başardığımda o blogun arkadaşlarını tıklayarak ordan oraya gezerek ilgimi çeken blogları tesbit ettim.sonra bu böyle devam etti.
Bazılarıyla iletişim nezaket ziyaretleri boyutunda kalsa da bazılarıyla yakın dostluklar kurdum.
Bu arada uzun süredir 10 marifetten yorum ve paylaşımlarından tanıdığım sevgili "gülen bayan"ın da blogu olduğunu gördüm.Müdavimi(takipçisi) oldum.Listemde var bir tıklamayla ordasınız .
ikincisi http://www.hediyemotoru.com/burasıda ilginç bir site.Hediye vermeyle ilgili yönlendiriciliği eğlendirici biçimde birleşmiş bir site .Henüz tam inceleyemedim ama bir koşu izin aldım yayımlamak için . haa izin filan derken reklam tanıtım ücreti filan istediğimi sanmayın,zaten bu sitenin de böyle bir amacı ve işlevi yok.

bu arada ilgiyle okuduğum "fikrimin ince gülleri","işitme kaybı","craftwoman"örgüdelisi","boncuk hanım" listeme eklenenlerden

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Nalan hoca teşekkür ederim bu paylaşımlardan bizi haberdar ettiğiniz için.Ayrıca beni de önermeniz büyük nezaket.Sevgi ve saygılarımla.

MAVİANNE dedi ki...

kediciğe bayıldım
süper
kimin sevdiğini anlıyorlar
zeki hayvanlar
craft womanı ben de sevdim
teşekkürler önerine diğerlerine de uğrayacağım

BONCUK HANIM dedi ki...

Nalan abla, sitende böyle güzel bir yazıyla bloglarımızı tanitman çok ince ve samimi bir düşünce. Bunun için sana çok teşekkür ediyorum.Oldukça hassas biri olduğunu düşünüyorum. Toplum adına faydalı olabilecek pek çok yazıya sitende sıklıkla söz ediyorsun. Bunun içinde bir kere daha teşekkür ediyorum.İyiki tanımışım seni..

Adsız dedi ki...

Ben uzun zamandır, evet uzun zamandır, ne yeni bir blog tanıma arayışındayım, ne de listeme yeni birilerini ekledim... ama, yaptığınz gibi, yeni soluklara yer vermek gerek; listenin zenginleşmesi, paylaşımların farklılaşması vs. adına!

sevgiyle!

Gülen Tezer dedi ki...

Sevgili Nalan ablam;
Blog dünyasına yeni adım atmış biri olarak 'senin' tarafından ismimin bu şekilde anılması beni çok onore etti.Çok duygulandım, mutlu oldum.Teşekkürler.
Kediler :( biri her iki gözü de kör olan, diğeri 18 yaşındaki iki kızımı da -hem de birini anneler gününde öldüğünü anlamadan satlerce kucağımda tuttuktan sonra- çok kısa aralıklarla kaybettiğimden beri eve bir kedi almaya cesaret edemedim :( Çok seviyorum ama hazır değilim :(
Sevgim ve bir daha sevgimle..
Gülen Tezer üstün