2 Eylül 2008 Salı

mavianne beni sobelemiş

Sobe mevsimi geldi.Tatil dönüşü bloglara ısınma çalışması olarak çok uygun.
bak bak bak gene öğretmen damarım tuttu galiba ders gibi başladım.
biraz evvel boncuk hanımla dün de embirle telefonda tanıştık,Bunun üzerine maviannenin sobesi gelince hemen yazayım sonra da arkadaşlarımı sobeleyeyim istedim.
SOBE
1- Blog yazmaya ilk defa nasıl başladınız ?
Gazetede portakal ağacı blogunun tanıtıldığı yazıyı okuyunca hemen blog ve blogculuğu merak ettim,araştırmaya başladım.Baktım ve sevdim ,benim de blogum olmalı dedim.
Blogları okumaya başkayınca yorum yazmayı denedim ,derken kızlarım bana blog açın demeye başladım .Ama onlar bu işten anlamadıklarını söyleyerek beni atlattılar.
Derken birgün kocamla oturup blogcuda bir blog yapmayı başardık.
Adını "ben de yaptım "koyduk.
Ama resim eklemeyi beceremeyince bu blog atıl kaldı.Sonra kızım işe el atıp blogumu yeniden açtı,gerisini de ben getirdim.
Yani 2006 aralık ayından bu yana blog yazarıyım

2-Blog yazılarınızın belli bir çizgide olması için çaba gösteriyormusunuz ?
Kaatı sanatı ile ilgili blogum kaatisanati.blogspot.com
bu sanatla ilgili konular içeriyor.
Ama bu blogum yaşantımda yeralan her şeyin dile getirilebileceği şekilde gidiyor. 3- Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyormusunuz ?
4- Blog yazmak sizin için eğlenceli bir uğraşken, şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladımı ?
İzlenmek güzel tabi.Biraz da sorumluluk verebiliyor. paylaşılacak şeyleri olmak ve paylaşacak dostlara sahip olmak çok güzel.
5- Blog yazmayı ne kadar sürdüreceksiniz ?
Bu iş günlük yazmak gibi.Okunup alkışlanmasından mutluluk duymak çok doğal. Ama okuyanı olmazsa deftere yazmaktan ne farkı var.o zaman yazarmıyım bilmem .
yani okunursa Nalan yazmaya devam eder gibi geliyor bana


Ben de yeni arkadaşlarımdan üçünü sobeleyerek onların öyküsünü sizlerle beraber öğrenmek istiyorum

http://zarifce.blogspot.com/
http://boncukhanim.blogspot.com
http://isitmekaybi.blogspot.com
http://craftwoman.blogspot.com ">

1 yorum:

Delfina ; dedi ki...

Kaatı sanatı ile ilgili blogunuzu okurken keşfetmiştim sizi,iyi ki girdiniz blog alemine,anlatımınızı çok seviyorum...

Bu sobe ilk çıktığında sobelenmiş ve yanıtlarımı yazmıştım.Bakmak isterseniz; Blogun Hayatımızdaki Yeri