17 Eylül 2008 Çarşamba

Yine bir blog yeni bir blog

Sevgili arkadaşım,sanal kızlarımdan 10marifetin herbalisti canımcığım bitkicadısı blog açtı.
bakın kendisini nasıl tanıtmış:

"Hakkımda
1971, İstanbul doğumluyum. Evliyim ve 2 yaşında bir oğlum var. Şu an Muğla, Dalyan'da yaşıyorum. C.B.Ü. Tıbbi ve Aromatik Bitkiler Bölümü mezunuyum Ayrıca A.Ö.F.Dış Ticaret okudum. Güzellik uzmanlığı ve masaj eğitimi aldım. El sanatlarına karşı çok ilgiliyim, ayrıca küçük hikayeler yazmayı severim. Bu blogda hem güncel şeyleri hem de mesleki bilgilerimi sizinle paylaşmak istiyorum."
hem sağlık hem güzellik le ilgili olduğu için mesleki bilgileri beni çok ilgilendiriyor,
Sizde bu güzel ve yararlı blogu ziyaret edin derim.

3 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

hemen gittim merhaba dedim
ne ferah bir blog
seni bugün aradım ama tel cevap vermedi
sesini duymak istemiştim :))
sevgiler

Cocukla Cocuk dedi ki...

haberimiz yeni oldu, hemen gidelim herbalistin ziyaretine

Gülen Tezer dedi ki...

Hiç durmayalım!
Koşun kızlaaar!