15 Ocak 2009 Perşembe

Sesiberin yeni blogu

Sene 2005 ,evde pc ve internet bağlantı var ama benim bloglardan ve blogculuktan haberim ya var ya yok tam hatırlamıyorum.O günlerde takıya merak sardım .Yapıyorum vs.
Bir vesile ile gittiğim bir iç mimar bürosunda çok ilginç ve şık takıların sergilendiği bir pano gördüm.Siz mi yapıyorsunuz diye sordum.Ablamın Akyazıda bir dükkanı var o yapıyor dedi .İnternet adresini filan aldım.ama o zamanki internet sörfçülüğüm yeterli değildi .Gezmeyi beceremedim.
Sonraki zamanlarda on marifet.org a üye oldum ,arkadaşlarımla genelden ,özelden yazışırken öğrendim ki o güzel takılar sevgili sesiberinmiş.
Bu kadar cümleyi size sesiberin yeni açtığı çok özel ve güzel blogunu tanıtmak için yazdımdakı ile ilgili sitesi ve forumundan sonra ince zevkini yansıyan konuları güzel üslubunu ben çok beğenirim. Size de haber vereyim dedim.

1 yorum:

sesiber dedi ki...

Çok güzel bir sürpriz oldu Nalan ablacım. çok teşekkür ederim bu güzel yazın için.