23 Şubat 2010 Salı

hasta mıyım,pastamıyım?veya el işleri tel işleri

Oğlan gideli,grip miyim,garip miyim?
hasta mıyım yoksa depresyonda mıyım anlayamıyorum.Her yanım sızım sızım sızlıyor,
sürekli halsizim yatmak istiyorum canım sıkılıyor
baktım olmayacak on marifette çok önceden gördüğüm notluk ve resimliklerden imal etmeye kalkıştım.


Buna sevgili yeğenimin resmini taktım,şimdi güzel gelinimizle beraber Şırnakta görev yapıyor


Bu da kızım Nimet


Buna da torunu kayacaktım ama basılı resimlerini bulamadım hepsi internette :)))

Bu da "Mahmut Abi"nin cin Alinin bisikletlerinden biri,diğerlerini de sergide göreceksiniz.yeri ve zamanı belli olunca yazarım


Hatta bisiklet yapımı cdli setinden de bahsedeceğim.

5 yorum:

Nedret dedi ki...

Oooo, Mahmut Bey'e top attırırmışsın meğer sen tel işinde.Süper olmuş hepsi.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

merhaba sevgili meslektaşım.yaptıklarınız çok guzel olmus ellerınıze saglık kendınıze özgü tasarımlar süper:)izlemeye aldım sızı bende beklerım paylaşımlar ıcın dostluk ıcın sevgiler

haykırış dedi ki...

Sayın Nalan Öğretmenim,
Sayfanızı görünce can sıkıntınıza iyi gelir düşüncesiyle iki adres veriyorum size pişman olmayacağınızı biliyorum belkide bu adreslerden haberinizde var olabilir çünkü takı vs yapanların uğrak yeri bir deneyin isterseniz.

http://www.tasarimsal.com/
http://www.tasarimsal.com/projects/

Sonsuz saygılarımla efendim.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Nalan anlastık:) benımde cok fazla vaktım olmuyor yorum yazmaya.ama yınede elımden geldıgınce yazmaya calısıyorum.bende sıze gulumserım :)sevgilerr

seyabb dedi ki...

Harika şeyler yapmışsınız...ellerinize sağlık