23 Şubat 2010 Salı

Yeni A-Box lar çıkmış,-ÖNEMLİ DÜZELTME

Yazıyı yayımlayıp sipariş için sağdaki bağlantıdan A-Box ı tıkladım ve şu sayfa geldi
"Hata! Bu bağlantı bozuk.
Bunu mu arıyordunuz: ........... com

Öneriler:
www. ............ com. tr adresine gidin
Google'da ara:" DİYEREK BİR ADRESe yönlendiriliyorum aaa bakıyorum bu A-Box sitesi değil ve ben demin de oraya girip çizme kutularını görüp A,Boxa geldim sanmışım.
Uzun lafın kısası ürün fiyatını ararken yanlış yere yönlendirdiğimi anlayıp A-Boxa maille soruyorum ve adresin izinsiz hareket eden bir site olduğunu yasal uyarı ve gereken yapıldığını mahkeme sürecinde olduğunu haber alıyorum. hatta bu yazıyı kaldırmam ricası alıyorum.Tam kaldıracağım zaman da benim gibi yanılgıya düşüp kuşku duyacalar olabileceği aklıma gelince de vaz geçip sadece resimleri kaldırıyorum ve gerekeni yaptığımı düşünüp rahatlıyorum.
Haaa unutmadan A-Boxın Çizme kutuları mart sonunda piyasaya çıkacağını ve ilk alanlar arasında benim de olacağımı yazayım ...
Kaldırmayıp resimleri sildiğim yazım aşağıda
Şu ayakkabı kutularına merakımı hep yazıyorum,duyan da benim ayakkabı meraklısı veya ayakkabı titizi sanacak.Aksine ayakkabılarımla münasebetim sokağa çıkışlarımla sınırlı.
O da son günlerde kış ve dizler nedeniyle iyice seyrekleşti...
eee ne bu A-Box merakı derseniz bendeniz kendilerini hobi odamda istihdam ederek hayatımı kolaylaştırdım. Bir de hediye seçerken zorlandığım için bir yıldır klasik,standart ve de asla reddedilmeyen favori hediyem oldu.
Bir ara birkaç ayakkabı için kullandımsa da hemen boşaltıp onları da hobi odasına geri aldım.
Fakat bu son ürün çizme kutularını görür görmez işte budur dedim,
iki numaralı kızım Nimet son yıllarda tam bir çizmekolik olup çıktığı için evin girişinde büyük bir sorun oluşturmaya başlayan çizme yığınına çözüm getireceğini düşündüm. yazımı bitirince sipariş formunu doldurmaya gitmeden önce bu yeniliği de sizinle paylaşayım dedim.

Hiç yorum yok: