16 Şubat 2010 Salı

Örgü seven dostum katya



Örgü ve yemek pişirmekle ilişkim çok seviyelidir.
İkisini de yapmak zorunda olduğumda iyi derecede yaparım .Severek yapar mıyım ?pek değil.
Ama her ikisi ile ilgili görüntüleri ilgi ile takip ederim.
Bilmek herzaman iyidir değil mi?
Neyse sadede geleyim.Takip ettiğim örgü blogu bir iki tane var
Bunlardan birini özellikle izlerim hatta ses çıkmadığında neler yaptığını merak ederim KATYA nın blogundaki örgüler gerek model gerek renk ve işçiliği ile hep beğenimi kazarmıştır.
Uzun bir süre sesi çıkmıyordu.Ben de kendi meşgalelerimden ötürü onu arayamamıştım ki on marifetteki arkadaşların birinde bahsi geçince hemen sordum ve pasajı olduğunu güzel örgülerini satışa sunduğunu duydum.Aradım ,meğer adresi aynıymış ama ğasajla ilgilendiği için raslaşamamışız.
Sevdiğim ve kendimce övgüye layık bulduğum kişi ve işkeri paylaştığım blogumda bu gün de sevgili Katya ya yer verip onun pasajına hayırlı olsun ,müşterin bol olsun demek ve size de haber vermek istedim.
Ziyaret ettiğiniz de benden de selam götürün lütfen:)

1 yorum:

Nilgün dedi ki...

Nalan Hanım'cım
Sevdiklerinizle sağlıklı ve mutlu bayramlar diliyorum. Sevgiyle kalın..