3 Nisan 2010 Cumartesi

Siz E-kitap Okudunuz mu?

Ben internet yolu ile hiç kitap okumamıştım.Çünkü benim için kitap okurken dokunmak,koklamak,sayfaları çevirmek alelacele yapmış olsam da ayin gibidir.Dolayısıyla bu güne kadar internetten kitap okumaya hiç niyetlenmemiştim.
Ta ki Haykırış ağabeyin


kitabını görene kadar...
Kitaptan haberimin olduğu günlerde yoğunluktan bakamamıştım.Dün yolculuktan dönüp bugün interneti açtığımda görünce hemen koşup okumaya başladım .Sonra da aynı acelecilikle sayfayı indirip bu yazıyı yazmaya koştum.


Güzel anlatımı ile devam eden kitap ,bloggerlerden seçmelerle sürüyor.Kitaba kapağı arkadaşına hazırlatan kamikaze ve kapağı hazırlayan veragoda bu güzel olayı güzel katkılarıyla daha da anlamlı kılmışlar.
Bana da beni okuduğunu bildiğim siz dostlarımla paylaşmak ve yorumlarınızı beklemenin zevki kaldı.
Haykırış Ağabeyin hoşgörü,saygı ve sevgi dolu tecrübeli gözleri vegönlüne hoş gelenleri beğeneceğinizi biliyorum.
Çok yaşa ağabey,sana ön sözü yazdıran adı olmayan yaratıkları da böyle bir kitaba az da olsa katkılarından ötürü Allah affetsin diyorum

NOT:Yazıyı yayımlayıp kontrol ettiğimde sayfanın yarım çıktığını farkettimse de küçültmeyi başaramadım.
Bu durumda gidip okumanızdan başka önerim yok,kusura bakmayın.
Ustamızın adı Hıdır,
Elimizden gelen budur...
:)))

2 yorum:

haykırış dedi ki...

Sayın Nalan Öğretmenim,
Ne güzel bağlamışsınız son cümleyi "adımız Hıdır, elimizden gelen budur" ah sizlerin elinden kimler geçmedi ki nice okuyamayanlara, nice bilmeyenlere yön oldunuz, gerektiğinde dil oldunuz, gerektiğinde can siper oldunuz hakkınız nasıl ödenir ki.
Kitapçığın kapağı bayağı benimde hoşuma gitti pek beğendim hatta daha geniş bir çalışmaya teşvik etti diyebilirim. Bu kez yazılara yapılan bir kaç yorumuda ele alarak detaylı bir seçmece kitabı.
İnşaallah Allah sağlık konusunda sekteye uğratmasın.
Ve o kadar güzel anlatmışsınız ki okumamak elde değil bu arada kapak için kamikaze ve verago kardeşlerimizide sizin şahsınızda bir kez daha teşekkür ediyorum emeklerine sağlık.
Sonsuz saygılarımla efendim.

MAYRI dedi ki...

Nalan hanım
Kaatı yaparken kullanılan kesme bıçağının özel bir adı var mı yoksa normal maket bıcağı mı?
<:))