28 Mayıs 2010 Cuma

benden haberler



Nihayet taşınacağız,pimapen, kartonpier,radyatör ve kombi için çalışılıyor akşama biter
biz de her geliş gidişte arabamızı kolilerle doldurup gidiyoruz .
Yeni mobilyalar da Tepe den yola çıkmış kızım ve kocam eve gitti.oğlan ve ben de evde kalıp kayu seyrederek iş yapıyoruz.
tansiyonumun düşmesiyle dinlenmeye karar verip çayım elimde kendimi pc başına aldım.
on marifetten görüp gittiği etsyde bunları buldum
deniz03 yazıyordu
profilde Newyork yazıyor
eğer sandığm gibi bu bir türk kızı ise beğenimin yanına bir de gurur karşacak.
İzin almak için iletişim kurmak istedim ama sisyemim uygun değldi.
o yüzden sormadan izin almadan,hatta bu yazıyı okumasını bildiremeden beğenimi sizlerle paylaşmak istedim.
ama çok zevkle süslenmişler beğenilmeyecek gibi mi siz söyleyin?

4 yorum:

Gülden YAPAR dedi ki...

Nalan harekete geçebilmenize çok sevindim.Güzel telaşlar bunlar:)İnşallah bir dahaki çayını evinde yudumlarsın.

Nedret dedi ki...

Haydi kolay gelsin. Mis gibi zevkle yerleşirsiniz ne güzel. Tebdil-i mekânda ferahlık vardır.
Etsy'deki Türk hanımların örgüleri insanın aklını tavana vurduruyor inan. Ne modeller yaratıyorlar, ne modeller. Farklı birşey görünce ''kesin Türktür'' diyorum, öyle çıkıyor nitekim. Gururlanılmayacak gibi değil. Örgüye dans ettiriyorlar.

Işıl Işıl Günler dedi ki...

yeni sayfandan sonra yeni evin de hayırlı olsun canım:) ne güzel, ben çok severim ev değiştirmeyi, taşınması ve yerleşmesi biraz eziyetlidir ama değişikliğin verdiği mutluluk herşeye değer bence:)kolay gelsin:)

Bitki Cadısı dedi ki...

sonunda taşınabilmene sevindim,güle güle otur abla yeni evinde,kolaylıklar,bu arada bunlarda çok güzelmiş