26 Eylül 2010 Pazar

Alacağın olsun Fatoş Öğretmen !

Bu sabah uyandığımda güneş bir hayli yol almıştı.Uzun zamandır uyandığım gibi ağrılı sıkıntılı uyandım. Sabahın altısında kolumda o tanıdık sancıyla uyanıp bir ağrıkesici alıp kolumu viksle ovup gözlerim yarı kapalı yatağa geri dönmüştüm.Şimdi ise öğleye doğru yaklaşıyoruz.
Kısaca ağrılar geziyor,sebepsiz ve değişik yerlerde görülüyor.Sanki dayak yemişim,veya bir kolumu çok sıkıp darpetmiş gibi.
Fibro miyalji dedi romatolog.Kuvvetli bir antidepresan verdi 25mglik laroxyl.
Romatizmanın da stresle alakalı olması beni çok şaşırtacaktı ,hap öyle kuvvetli ki şaşıramıyorum bile,yarı uykulu tam aptal ortalıkta dolaşıp duruyorum.Rahat uyumam için verilmiş ama gündüz bu halde dolaşırken akşam 22.00den sonra cin gibi oluyor
02.ooye kadar oturuyorum.
Son zamanlardaki blog hayatımdaki düşüşden bunu anlayabilirsiniz.Blog gezip okuyor fakat yorum yazmak istemiyorum ;düşüncelerimi toplamakta düzene sokmakta zorlanıyorum.
Bu sabah uyandığımda güneş bir hayli yol almıştı,ben çayı ocağa koyup akşamdan ısladığım Amerikadan getirilen simsiyah fasulyeler ve kuru bezelyelerin altını da yakıp pc.açıp on marifete girdim.
Beğendiğim yazıya yazılmış bunları da görün yorumunu tıklayınca bir bloga düştüm
aman allahım,ne güzel bir blog ,ne güzel bir hatun...Bir öğretmen,ana okulu öğretmeni


____turuncu çAkılTaşı_____
"kimse farketmedi durduğum yerde durup dururken yola çıktığımı"
Enis Batur

diyor
pırıl pırıl içi gülen gözleri var
Bloga bir girdim o yazı senin bu benim derken evi saran bakliyat kokusunu duydum.
Hımmmm komşular fasulye haşlıyor galiba derken aklıma geeldi mutfağa koştum heyhattt
mubarek fasulye yenmek için değil sanki ayakkabı boyamak için yaratılmış...ocak simsiyah,yanındaki tencere ve çaydanlık da püskürtme tekniği ile karaya boyanmış
Alacağın olsun Fatoş Öğretmen diyorum
Ekliyorum,ilgiye takibe değer bir blog,ziyaret ediniz
İyi pazarlar

12 yorum:

Nedret dedi ki...

Nalana'cığım, ilacının saatini 12 saat kaydır ki etkisini gece göstersin. Kıyamam sana...
Nedense bende de öyle oluyor, komşu yemeği yakıyor derken farkediyorum ki ben yakıyorum. Bir değil iki değil. Ne olacak hâlimiz?
Dur gidip bakayım o hanımın bloguna. Sevgiler.

Banuca dedi ki...

Nalanım, geçmiş olsun, ama bir şey daha keşfetmiş olduk, fasulye ile püskürtme boyama tekniği:)) Ah şu ilaçlara mecbur kalmasa insan, bir yanını düşürüyor mutlaka:(
Fatoş öğretmene bakmaya gidiyorum şimdi...

Unknown dedi ki...

Daha çok acemiyim fasulye yaktırmadan nasıl takip ettirilir henüz bilmiyorum tecrübelerinize ihtiyacım var..fasulyeler içinde üzgünüm ama beni çağrıştıran yanık kara fasulyeler olmasıda komik oldu doğrusu:))))
saygılar...

nalan dedi ki...

Banucam nedukum,dostumun dostu dostumdur diyerek davetime icabetiniz ve geçmiş olsun dileklerinize teşekkür ediyorum,nedukum,hergün bir saat geri alarak ayarlamaya çalışıyorum

nalan dedi ki...

Sevgili Fatoş Öğretmen başlığım ilgi çekmek içindi:)
fasulyelerin dibi tutmadan yetiştim.
Renkleri doğuştan siyah zaten,bir de usulunü tutturamadım galiba istediğim gibi pişmedikleri için uzun ıslatıp 2-3 kez kaynatmam gerekiyor.
Neyse seni ziyaret eden dostlarımı tanıdığın da çok seveceksin.

nalan dedi ki...

yukardaki da yı kazaen ayırmışım,okuyanlar kusura bakmasın:))

Cocukla Cocuk dedi ki...

Hemen gezelim Fatoş Öğretmenin blogunu:) çok çok geçmiş olsun Nalan Abla, kendine dikkat et aman...fasulyeler ilginç geldi bir fotografını yayınla da görelim e mi?:)) sevgiler

nalan dedi ki...

Cocukla Cocuk ,
canlarım,teşekkür ederim.
Doktorlarımı dinlemeye ,kilo verip sigarayı bırakmaya gayret ediyorum.
Fasulyeler bizim dermason fasulye büyüklüğünde ve simsiyah.Bir de kırmızısı var:Siyahlar haşlandı,tamam ,pişirmeden resimleyeyim zira sonu idi:))

Gulsen dedi ki...

Pekii Nalan Hocam; sigarayı bıraktınız mı ? Yoksa hala devam mı ? Ağrılarla ilgili sorun çözüldü mü ?
kestane kebap acele cevap :)))

nalan dedi ki...

gülsenciğim,fibromiyaljik durum çok şükür 8 aylık antidepresan +magnezyum ile çözüldü. İlaçları da beni zayıflatan doktorum Devrim Hanım bıraktırdı. Sigarasızlığe devam. Ara sıra sinirlenerek içmek istesem de elim gitmiyor cazip gelmiyor artık nedense en kötü en eski arkadaşımdan da oldum böylece:) ah bir de o bana darılıp evi terketse.
Her gün başkalarının küllüklerini boşaltmak da sinir bozucu

Gulsen dedi ki...

Çok geçmiş olsun magnezyum bana da çok iyi gelir.
Çevrenizdekiler sizin yanınızda içmese ne iyi olur ben hiç içmedim yanımda içilmesine de izin vermiyorum.
Selamlar sevgiler

nalan dedi ki...

Dinleseler içirmeyeceğim ama cancağızım dinlemiyorlar. Eh ben de içip bıraktığım için etkili olamıyorm:))