29 Ekim 2010 Cuma

Blog çocuğum Ashley Okuluna Gitmek İçin Vize Alamıyor

Cumhuriyetimizin 87.yılında çok teleşlı olduğum halde acele bir bayram yazısı yazdım ve izlediklerime çabucak göz atarken sevgili meslekdaşım R.R.H nin kızı sevgili blog kızım Ashleyin Macaristanda kabul edildiği üniversiteye gidebilmek için aylardır vize eziyetini çektirip sonunda vizeyi alamadığını öğrendim.
Oysa biz Asleyimizin başarılı,girişken,atılgan ve zeki bir gencimiz olarak biran önce okullarını bitirip dünyaya adımızı duyuracağının heyecanlı sevinci içindeydik.
Lütfen önce AÇALYANIN sonra da R.R.Hun yazısını okuyup bize destek olun.
Benzeri bir olayı geçen yıl ben de yaşamış trafik akzası geçirip yatağa bağlanmış olan kızım ve 1,5 yaşında bebeğimize bakmak için giden küçük kızımın dönmesi gerektiğinde ben gidebilmek için başvurmuştum.
Aldığım yanıt küçük kızımın döndüğünü gösteren pasaportu görmeden bana vize verilmeyeceğini bildirdiler.
Kızım dönüp pasaportu belirttikleri kargo ile gönderip yanıtı yine aynı kargo ile yollamaları,benim bileti alıp uçağa binmem arasında 16 gün geçti.O sırada da yatalak durumdaki kızım ve bebeği damadın dönüşüne kadar uzun saatler yanlız başlarına kalakaldılar.
Daha ne diyeyeim bizi bu hale düşürenler utanmalı

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Nalan hocam,, çok duygulandım gönülden teşekkürler.Sizi ashley de bende çok seviyoruz.Numaranızı aramak istedik ama ulaşılmıyor.Yanlış mı arauyoruz acaba? Sizi görmek beni ve Ashley'i mutlu edecek. Bize gelebilirmisiniz?Konusmak istediğim çok şey var .Lütfen bize ulaşın hocam .

haykırış dedi ki...

Sevgili Nalan öğretmenim,
Yazınızdan hareket ederek Açalya ve Ashley isimli bloglara gittim. Okuduklarım karşısında fevkalâde üzüldüm çünkü çaresizlik hükmü vardı..
Dost eli arıyordu, dilerim o dost eli en yakın zamanda elini uzatır ve Ashley kardeşimizin sorununu halleder.
İşte büyük olmanın daha ötesi öğretmen olmanın bedeli bu iyi ki varsınız Nalân öğretmenim siz ve sizin gibiler hep gururumuz olarak anılacaksınız bilesiniz.
Sonsuz saygılar sunuyorum.

Açalya dedi ki...

Herkesin bir kuyruk acısı var bu lanet olası vize işlemleriyle haşır neşir olurken. Ben çok kızgınım, en çok da aracı firmaya...Dolandırıcııktan dava edeceksin bunları akılları başlarına gelecek.

aysema dedi ki...

Suçlular ellerini kollarını sallıyarak girip çıkıyor bu ülkeye. Olan masum çocuklara oluyor. Artık kalem tutanların değil, silah tutanların sözü geçiyor yazık ki...
Bloglara bakacağım.

MAYRI dedi ki...

Yazınız konusunu paylaştım. Bilgilerinize.

<:))

http://mayri-hayriyeninrenkleri.blogspot.com/2010/10/siz-3-sinif-dunya-vatandasisiniz.html