25 Kasım 2011 Cuma

Sadece kuşlar, hep aynı tuzağa düşerler çünkü kuşbeyinlidirler!


Mustafa ASLAN - 24 Kasım 2011de altayli.net'te şöyle yazmış:
'' Sadece kuşlar, hep aynı tuzağa düşerler çünkü kuşbeyinlidirler!

11. Cumhurbaşkanı ve Devlet Kurucu Mustafa Kemal Atatürk'ün halefleri Sn. Abdullah Gül, İngiltere'deydi! Bu ziyâretin, Türk gönlümü inciten teferruatlarına dikkat çekeceğim!

Yandaş Basın'a göre bir Cumhurbaşkanı, Kraliçe tarafından "Krallar gibi" karşılandı, garipsedim!

Gül'ün teşekkür konuşmasındaki; DİYOR VE DEVAM EDİYOR ...
Merak edin ve okuyun lütfen

4 yorum:

okuyan dedi ki...

Sizinle aynı hisleri paylaşıyorum. Bu arada link açılmıyor, haberiniz olsun.
Sevgilerimle.

AslıASLI dedi ki...

Okudum ve yine endişelendim. Çok yerinde tesbitler..

nalan dedi ki...

Okuyanım,bir de burdan kopyalayıp dene
http://www.altayli.net/articles.php?article_id=1957

Bende açılıyor,neden açılmadığını anlamadım.

Aslıcığım maalesef izlemek ve üzülmekten başka yapabilecek bir şey yok.

sesiber dedi ki...

Din adına bunları başa getirenler özellikle iyi okusun. Nabza göre aşırı doz şerbetten hala uyuyorlar, herşey toz pembe. Çoğunluk uyuyunca azınlık boşa kürek çekiyor...