29 Mart 2012 Perşembe

Çok faydalı bir bilgi:))

Bu sitede Kot kumaştan bir çantaya bir kalemle desen yapıldığını gördüm. Bu kalem beyazlatıcı(çamaşır suyu)bir mürekkep içeriyordu.Siteden foto alamayınca ürünü aradım. Bizde de satılıyor fakat pahalı 27 lira.


Aslında bunu açık renkli bitmiş bir keçeli kaleme kıvamlı çamaşır suyu koyup denemeli diye de düşündüm. Neyse şeytan dürttü aramaya devam ettim sonra da başka bir sitede bu bebeği buldum

yüzü özenle çizilmişti
Temizlenme öyküsü de ilginçti.
İngilizceden çevirisi çok kötüydü ama ürünün sivilce kremi olduğunu anladım.
Faydalı bir bilgi olduğunu düşünüyorum. Zira Elgiz hatun çekmeceleri açmayı,ulaşamadığı yerlere bir şeylere basarak yetişmeyi öğrendi.Çok yakında kalemleri ele geçirip vukuatlara başlar:))

11 yorum:

fiamma dedi ki...

Seni dürten şeytanını seveyim ben:) nerden bulursun böyle şeyleri:)) denemek lazım , çamaşır suyu ile çıkmaz cif eehhh bu konuda ama bu ilginç, ben de buna benzer bir ürün var marka aynı değil bulayım bakim atmadıysam bir yere çizip sileyim çünkü çizik yok:))

Adsız dedi ki...

:)Bilgi faydalı da Elgiz'e bu durum etki eder mi tartışılır, çünkü çoook yaratıcı olacağından eminim o miniğin, çocuk anneannesini görüyor ve örnek alıyor kanımca:)işin zor bence:)
Ben Emre'ye karalama duvarı ayırmıştım, her türlü boya ile ne isterse karalamak serbestti.Birkaç yıl sabredip sonra duvarı kazıyarak boyamıştım, ama evin diğer saflarını korumuştum:)
Sevgiler.

nalan dedi ki...

fiamma bak sen bunları ablana getirtebilirsin tabi biz kendimiz yaparız demezsen (kalemi diyorum)
ötekini dene bakalım ama görünmeyen bir yere çiz ,çıkmazsa bana kızarsın sonra:)))(buraya dişlek bi sırıtma istiyorum yok mu?) sonuç ne olacak. bizde sivilce kremi yok taaaa fii tarihinde Aknestrol diye bir krem hatırlıyorum ama o bile 30 yıl öncesine ait bir anı .yahu bu bendeki ilaç isimlerini hatırlama çok ilginç,acaba eczacı kalfası mı olsam:)))

nalan dedi ki...

Zerrin,Elgiz daha laftan anlamıyor,sanırım ona duvar tahsislemek yetmeyecek.Ertuğrulumuz çok zararsız bir çocuktu. 5 yılda her konuda toplam 10 vukuatı yoktur.Kafasını bile ilk kez geçen yıl ayağı kayınca yardı.
Bu kız cadısı bu ay bendeyken kafasını yardı,bardakları kırdı,suları devirdi...Ama çok tatlı yaaa

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Nalan abla bilgi için teşekkür ederim. Ben koltuk koluna her nasılsa çizilmiş bir çiziği ne yaptıysam çıkaramadım. Evdeki kimse yapmamış çiziği! Pati yaptı herhalde:) Sivilce kremi alıp denemek lazım:)

nalan dedi ki...

marifetliperim,çocuklu evlerde olduğu kadar misafir çocuğu bol evlerdxe de oluyor bu sorunlar.Umarım işe yarar.
Kumaştaki tükenmez kalem lekeleri deayrı dert.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Yazmayı unutmuşum, koltuğumun kolları deri:( Ama oyuncak bebeği bile öyle temizlediğine göre, umudum var...

Adsız dedi ki...

Desene lokum niyetine yemelik bu cimcime:) Anlaşılan kendi başına iş yapmaya meraklı Elgiz.Amaan, canı sağolsun, ona tehlike yaratmasın da varsın suları döksün, bardakları kırsın da, kafasını nasıl yardı yahu?Kaşla göz arası derler ya, bu da o marifetli seriden anlaşılan:)Allah esirgesin.Öpüyorum seni de cimcimeyi de.

nalan dedi ki...

sağol canım biz de seni öpüyoruz.kanepenin altına koyduğum çekmeceyi basamak apıp çıkmaya çalışırken kafayı delmiş.Sesi duyup koştum.ağlamadı bile Kucağıma aldım biraz sonra elimde bir ıslaklık hissedince baktı başı kanıyor.Hastaneye gittiler.Annesi,teyzesi ve gülmekten fıkırdamaktan yerinde durmayan bebeğe hayretle bakmış insanlar.

nalan dedi ki...

evet çıkar o zaman :9 hadi bakalım inşaallah.

fiamma dedi ki...

Treni kaçırdık pazartesi döndü Almanyadan:)) Bir dahakine inşallah:)) Daha diğerini aramadım, yorgunum bu aralar:( bulunca sonuçları sana yazarım:)