20 Eylül 2012 Perşembe

Bebek Hazırlıkları Sezonunu Açıyorum

Bu yazı trafik kazası,sıcak, sitede yalıtım faaliyetinden  bizim binanın payına düşen iki ay iskele mahpusluğu toz,kir,harç ,badana temizliği derken unutulmayacak biçimde uğurladık. Bu gün nihayet ön cephedeki iskele de sökülünce demir parmaklık arasından bakmaktan kurtulduk.
Özgürlüğün şerefine sevgili arkadaşım Füsun ile Kızılay'a inip yeni dönem siparişler için malzeme aldık.
Baş koruyucular için  pembe,mavi,yeşil,beyaz havlu triko  kumaşlar ,mei tailer için desenlere uygun renklerde askı kumaşları seçtik.
Hava epeyce sıcak yol uzun ,ben yorgun ama seçtiklerimizi severek eve döndüm.
Bu yıl boyu doktorları dinlerken giysi ve çamaşırlardaki görünmeyen tehlikeleri epeyce etüd ettiğimden bundan sonra kullandığım malzemelere daha fazla itina edip  sağlığımızı koruma adına  yıkama sırasında sentetik deterjan ve yumuşatıcılardan  daha fazla kaçınmaya özen göstereceğim diyerek işe başladım.
Boyalar ve ağartıcıları  kumaşlardan temizlemek için makineye atıp bol suyla beklettim.
Yaz başında sabun ağacı Esra'dan getirttiğim sabun cevizlerinden elde ettiğim organik ve zararsız sabun cevizi sıvısı ve yumuşatıcı gözüne doldurduğum elma sirkesi ile yıkattım.
Tekrar su aldırıp bir kaç saat bekletip bir daha durulatıp kurutacak ve yarın da inşaallah elime makasımı alıp iş başı yapacağım.
Acele etmem lazım,ayın 27sinde iş başı yapacak genç bir anne benden ikisini de acil bekliyor. Arkasından da leylekli kapı süsümü annesinin istediği renklerle Çağan bebek için çalışacağım. Sonra da Funda hanımın kızının çeyizine baş koruyucuları ile başlayıp abiye mama önlüğü ile devam edeceğiz.
Bana ,kolay gelsin derseniz bitirdiğim malzemeleri fotoğraflar ,sizinle de paylaşırım :)

8 yorum:

Gülden YAPAR dedi ki...

Hadi bakalım kolaylıklar Nalanım,siparişin bol kazancın bereketli olsun:)

Huzur Moda dedi ki...

ablam...ne zor işler demi bu işler. sorma bi tadilatta ben atlattım.geçmişler olsun.

nalan dedi ki...

Güldenciğim,teşekkür ederim canımmmm

SEMYIL dedi ki...

Nalancım,tadilatları atlattığın için geçmiş olsun. güle güle oturun. hem kolay gelsin hemde daha da bol kazançlara yolun açılsın inşallah:)) sevgiler.

nalan dedi ki...

Huzur Modacığım,gerçekten çok sinir bozucu bir ortam.Kışın rahat edeceğiz ama burnumuzdan da geldi.

nalan dedi ki...

Semacığım,sağol canım. Bir oturabilsem gülecem:))evi yerleştiremedim .Camları ine silmek gerekiyor tamamen arınmadı.Ama bittiğine şükür.

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.