8 Eylül 2012 Cumartesi

Saklamak için


Gündem bunaltıcı. Dilim ;allahtan şehitlerimize rahmet,ailelerine  sabır dilemekte.Gönlüm yasta,aklım isyan ediyor. Tv izleyip ekrandakilere söylenmekten, kahrolmaktan  kendi kendime konuşmaktan bunalıp nette dolaşmaya başladım. 
Yine el işlerine sığındım ,bu da iyi bir kaçış yolu

Bazen el altında bulunmasını istediğimiz halde dağınık görünmesini istemediğimiz hatta  saklamak ,ele geçmesini istemediğimiz şeyler olabilir.
  
Bu amaçla kullanabileceğimiz  bir mini kasayı gözden ırak saklamak mümkün.

Üst rafta sol taraftaki aynı boy altı kitaba dikkatli bakalım

                                                    Bir grup kitap ,arkasında bir kutu
Yapım aşamaları kaynakta anlatılmış.
İnceleyince, daha da kolay yapılabileceğini düşündüm. Bakın bakalım:)

3 yorum:

Banuca dedi ki...

Ay ben kitaplarımı kesemeeeeem, bırak dağınık kalsııın :))

Gülden YAPAR dedi ki...

Kalbimi okumuşssun Nalanım,benim de ruhum darda.
Bende kesemem,ama eğer yer varsa arkaya bir ıvır zıvır kutusu koyulup kitaplarla saklanabilir:)

Yelda dedi ki...

Genel sıkıntı heralde herkesin farklı farklı hikayesi, çoluğu, çocuüu, kimi kısa dönem kimi bedelli Bizler bukadar sarsılmış ken Allah Ailelerine sabır versin

Kitapları hengi zihniyetle kesmiş anlamadım. Kitaplara gözüm gibi bakarken kesermiyim ben onları. Bazı yayınevlerinin kitapları hep aynı formdadır bende hepsini bir araya getitiyorum 5 erli 6 li streçliyorum. Toz almasıda kolay :))))))))))))))))))))))) eskide sök at.