30 Temmuz 2013 Salı

HERHANGİ BİR YERDE ÇÖPLÜK ,ESKİCİ GÖRÜNCE ARANACAKLAR...

Önceki yazımın konusu bu şirin mantarlarla ilgiliydi,kaynakta bulduğum resimleri yayımlayıp

Huuuu komşu,eski yün kazağınız var mı? .



Yayından sonra yorumları okuyup yanıt yazınca aklıma geldi ; kızıma tembihledim .
 Kadıköy cuma pazarındaki eskicileri görünce ilginç şekilli  kavanoz,tuzluk,tekleme kristal bardak ara.
Yün kazak veya yün triko parçaları da  olabiilir.Krem,kırmızı,yeşil vb.

Hatta bir liste yapıp cüzdana yerleştirmeli. Liste başlığı,
HERHANGİ BİR YERDE ÇÖPLÜK ,ESKİCİ GÖRÜNCE ARANACAKLAR...
Kavanoz,
tuzluk,
tekleme kristal bardak,
minik kadeh.
Çeşitli ebatta ahşap altlıklar.
eski yün kazaklar,kırmızı,sarı,krem,yeşil


Derken şimşek çaktı(oruç kafama vurdu:)bence her hobicinin cüzdanında ajandasında böyle  listeler olmalı.
Eski puf,kırık  sandalye,
Eski çaydanlık,demlik (bu madde gülen -okuyamazsın-için eklendi)
Lodos artığı ağaç parçaları.
Kırık oyuncaklar,barbi bebek kafası(yüz kalıbı için)
dahasını sizden bekliyorum.
Bir etkinlik başlatalım herkes listesini hazırlayıp yayımlasın.
Linkleri bana yollasın ben de yayımlayayım. Sonrası...
Sonrası allah kerim:))
düşünürüz bir şeyler.
Not :iftara gidiyorum,yatsıdan sonra dönerim:))  

7 yorum:

Unknown dedi ki...

:)))))))))))))
cok hossunuzzzz
herseyi dikkate aldim/...

NarÇelen dedi ki...

aman Allahımm, onlarla ne güzellikler yapacaksınız kim bilir..

nalan dedi ki...

Cihancığım sen de oralarda bahçe satışlarına bak listendekileri ara tamam mı:))

nalan dedi ki...

narçelen,eğer çenem kadar elim de çalışırsa bir şeyler yapmak isterim ama:)
Fakat eskiden inanılmaz çabuk ve üretkendim. Gençlik arkadaşlarım şahit...de onlar intte değiller ne yazık ki,veya ben rastlayamıyorum.
Şaka değil bu gerçek bak inan :)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

:))o liste emin ol tüm hobici blogcuların beyninde her daim vardır.başkalarının görmediğini görür ve çoğu kez çöp gözüyle bakılan şeyleri itinayla seçer alırız:)

MAVİANNE dedi ki...

becerikli ve yaratıcı kadınların hali başka tabi
geri dönüşüm ödülü almalısınız
ben bişiler ayarlayayım
çevre bakanlığı bu güzel etkinlikleri yapan sanatçılara ödül vermeli :))
liste de pek uzunmuş

Banuca dedi ki...

Ben sana boşuna demiyorum gel işte şuralara diye... bu dediklerinden bodrumumda vaaaaaarrrrrr :)