20 Ekim 2013 Pazar

Yün ve keçe ile albüm ve kutu süslemeleri




Ben tamamlamadığım işleri tamamlayadurayım,kesip bitirmediğim SAR_DOLAŞları gönderme sözü vereyim. Sevgili arkadaşım/kardeşim Füsunun torunu Güneş bebek eli kulağında geldi gelecek. Onun çeyizlerini bitirmeye uğraşayım. Bir yandan da blog dolaşayım,arşiv yapıp depolayayım,paylaşayım derdindeyim.
Ne zaman resim çekip yükleyip yazacağım bilmem. 
         Bari yapılmış güzellikleri görüp hep beraber ilham alalım heveslenelim.
Pek çok çalışma var,hayran kaldım. Ne yazık ki yorum yazıp teşekkür edemiyorum.Galiba kaydolmak gerekiyor.
Dikulya'ya burdan teşekkür ediyorum.     http://dikulya67.ru/post296207528/

2 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

cidden çok şık ve zarifler.bunlara bakınca beceriksiz hissediyorum ben yaaa

NarÇelen dedi ki...

çok güzeller. ikinciye bayıldım..