18 Ağustos 2016 Perşembe

ŞİMDİ BUNLARI YAKAMIZA MI TAKSAK,DUVARA MI ASSAK ?








56 (564x564, 257Kb)



109 (564x594, 232Kb)


108 (564x700, 284Kb)
17 (384x512, 194Kb)


12 (525x700, 263Kb)



55 (564x478, 175Kb)

Ben bu emeği vermesine veririm de ancak yenmesi için değil.Zira yeme işleminde  tenceresinde pişirip kapağında yiyebilecek kadar kalenderim.Hatta bir kaç hapla hayatta kalmayı tercih edebilirim . O kadar yani :(
Ama bir seramik tablo,bir broş,kolye ucu da hoş olmaz mı ?
http://dikulya67.ru/post396441378/

5 yorum:

TATESAL dedi ki...

Yorumunuz için çok teşekkür edrim Nalan ablacım...Ne kadar güzel ben o yıllarda liseyi yeni bitirmiştim...Ziya Gökalp ilkokulu hep en iyi öğretmenlerin çalıştığı bir okuldur,halada öyledir...ben anaokulunda o okula gitmiştim,annem de ilkokul öğretmeniydi...yıllar sonra büyük kızım ilkokulda o okuldan mezun oldu...Deprem Erzincan için gerçekten çok kötüydü,çok zor günler geçirdik...rabbim bir daha göstermesin...

Butik kurabiyeler dantel gibi...facebook da yapılış videosunu paylaşmıştım,harkulade bir eser ama yemeye kıyamam...

nalan dedi ki...

Amin Tülinciğim.Rabbim deprem,afet,darbe... her türlü felaketten esirgesin. Artık mutlu günler görelim. Çocuklarımız ,torunlarımızla güzel günlere uyanalım inşaallah.

siyah kuğu dedi ki...

Abla ben bunları magnet ve kolye ucu sandım yazıyı okuyana kadar yazık ya:) yemesine yerimde o malzemelerden takır tukur olmuşturlar:)) Abla şu ben robot değilim doğrulamasını kaldırırmısın :) değilim valla robot:))

nalan dedi ki...

Siyak Kuğu;bana bile kök söktürüyor o robot değilim doğrulaması.Kendi kendine geldi.Ben de sinirleniyorum.Bir deneyeyim becerirsem kaldırayım.

nalan dedi ki...

Kurabiyeleri de zaten desenleri aklımızda kalsın,seramik,fimo gibi işlerde kullanabilirim diye kendim için paylaştım zaten :) yoksa bu emek ,yenecek şey için harcanmaz.