31 Ekim 2007 Çarşamba

ESKİ DİYE ATMA HANIM DEĞERLENDİR




Bu bebek arabasını gitti gidiyordan aldım.Sahibi olan Önder bey iki çocuğunu büyüttüğü bu pusetin mekanizmasının çok iyi olduğunu fakat döşemesinin değişmesi gerektiğini yazmıştı.ben de zaten döşemesini yeni bile olsa değiştirmeyi planlıyordum.zaten elime geçen herşeyi yeniden yorumlamaya bayılırım,giysi alırken bile bir süre sonra onunla ne yapmam gerektiğini düşünürüm daha kasaya gitmeden,hatta kredikartıma el atmadan önce...huyum kurusun
Sonraa Galeryanın otoparkında buluşup puseti Önder beyden aldım.Bizim bebenin cinsiyeti belli olmadığından annesinin bekleyelim mızıldamalarına aldırmadan ortalama bir seçimle grili pembeli bir kombinasyon yaparaktan bu elbiseyi pusete giydirdim,artııı ayak örtüsü veya portbebe gibi bir zımbırtı da dikip elyaflayıp yorganladım.Sonra da resimlerini çektim.Fotolar Mb cinsinden olunca blogcu beğenmiyor ,yayımlamıyor.ben de küçültüp Kb.e çevirmeye üşendiğimden üç aydır bekledi pusetcik meşhur olmak için.Siz de beğendiniz mi? bilmem ben beğendim yaptığım işi .Şimdi Önder beye de haber verip pusetin son halini gör diye bloguma davet edicem .Kimbilir belki yorum da yapar ne dersiniz.

15 yorum:

Halenze dedi ki...

affet beniiii:))) geldim bak. vallahi görüyosun kendi sitemi bile ihmal ettim bayağı bi. ama artık buralarda olucam inşallah. :)) çok öpüyorummm.

Adsız dedi ki...

slm nalan ablacım....
valla ne iyi etmişsin...kurtulmuşsun....bende düşünüyorum artık...yeni yerin hayırlı olsun....
puseti amma güzel yapmışsın.....ellerine sağlık....
bayıldım....bende değişimi severim...aslında yeniden çok eskiyi yenileştirmeyi severim.....
hayırlı geceler....

Adsız dedi ki...

nalancım harika bir iş yapmışsın.o kadar yeni ve güzel görünüyorki.ellerine sağlık. yeni bloğun hayırlı olsun sevgiler

Adsız dedi ki...

ablası merhaba, teşekkürler bana uğradığın için, sende bizim gibi eskicilerdensin yani :)
sahiden çok güzel olmuş, yeni gibi. inşallah toruncuk ta sağlıklı sıhhatli gelirde güle güle kullanır onu.
yeni evin hayırlı olsun bu arada,

iyi bak kendine
sevgiler

Lezzet Gemisi dedi ki...

Vallahi bravooo. Kimin aklına gelir puset yenilemek. Elinizden hiç bir iş kurtulmuyor. Kocaman bir "maaşallaaahhh" sizee. Bu arada yeni bloğunuz hayırlı olsun. İşlerinizde kolaylıklar ve başarılar dilerim. Sevgiler. tUaNa

Adsız dedi ki...

Valal aa dedim kaldım ablam helal olsun sana süper olmuş ya el emeği göz nuru budur valla tükkan bile açıcan sen yakında :)

Adsız dedi ki...

Nalan Hanım;

Puset gerçekten çok güzel görünüyor. Eşim puseti geri istiyor :))
Önder

Haydins dedi ki...

Ayy Nalan abla suppersin valla agzim acik kaldi puseti gorunce..Ne sansli kiziniz sizin gibi bir annesi var.

hobizublog dedi ki...

nalan hocam harika olmuş ellerinize sağlık.

mutfakcini dedi ki...

Ellerinize sağlık.Yeni almak kolay .Önemli olan değerlendirmek,yenilemek.Herkesin harcı değil bu.Muhteşem olmuş gerçekten.Emeğinize sağlık,sevgiler..

nalan dedi ki...

Ebruliciğim bu yüzden birgün kocam beni çöpe atacak:)diye korkuyorum ama huyum kurusun bir malı kurtarmak her zaman sevindirdi beni.
Buraya kadar incelemen de çok onur verdi.
sağol

Unknown dedi ki...

Bana yardimci olrmusun bende yenlemek istiyorum nasil yaptiniz ltfen yardimci oln

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Banada yardimci olrmusunuz nalan hanim bende yenilemek istiyorum

nalan dedi ki...

Tabi ki elimden geldiğince yardımcı olmak isterim. Nasıl yardımcı olabilirim ?