18 Nisan 2008 Cuma

Kaatı sanatı ve güzel gelişmeler

2008 yılı ; bana sekiz yıldır icra etmeye çalıştığım kaatı sanatı ve eserlerimle ilgili en güzel gelişmeler getiren bir yıl oldu.
Önce BEYSAD (Beyaz Eşya Yan Sanayiciler Derneği) editörü sevgili Ayşegül Koç la ropörtaj yaptık.
Dergisinin şubat sayısında yayınlanan bu ropörtajı(www.beysad.org.tr adresinden e-postayla ulaşıp isteyebilirsiniz)ben bir türlü tarayıp yayımlamayı başaramadım
İnsanın kendisini basılı sayfalarda görmesi gerçekten de çok hoş bir duygu


Eveeet şu gördüğünüz sevgili balıklı kaat'ı yapıtım Bu gün itibarıyla evimden çıktı paketlendi ve kargonun istanbula gidenler bölümünde yerini aldı.
Blogundan ve on marifet.org dan tanıdığımız sevgili serpil de Moskovadan uçağa binip istanbula onu karşılamaya gidiyor.
Sergilerim ve sayfamdaçok sevilen ve ilgi gören balıkcığım artık Serpilin balığı oldu.
Lalelerimi Kanada dan gören Zerrinciğim ebrularıyla kaatı yapmayı planladı. Ankaradan sevgili my badem bu sanatı yeni duyduğunu ve çok ilgilendiğini yazdı.
İzmirliler derneği Ankara şubesi ile AB ye kaatı konusunda ortak bir proje yapıp teslim ettik . Bütün bu geüzel gelişmeler bana uzun zamandır eser vermediğimi hatırlattı.
Şimdi artık en kısa zamanda çalışmalarıma başlamak istiyorum. Bu arzuda sizden gelen övgülerin payı büyük hepinize içten teşekkürler .

5 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Bu gelişmelerin hepsi çok güzel. Bundan sonra daha fazla kaatı sanatı emeklerinizi göreceğiz sanırız. Ellerinize sağlık.

ayselce dedi ki...

Kaatı sanatını duymadım,ama yaptığınız model güzel olmuş elinize sağlık...Bundan sonra köşenizden takip edeceğim.Ve kaatı hakkında daha geniş bilgi edineceğim.Sevgiler..

Moonish (moonsun) dedi ki...

Kaati sanatini gercekten cok zor ve sabir gerektiren bir sanat :)) Ellerinize ve yureginize saglik, gercekten cok guzel olmus :)
Kucak dolusu evgiler :)

3prenses dedi ki...

ebru yu da severim kaatı sanatınıda ellerinize sağlık sakın ihmal edip bizide mahrum bırakmayın.(daha blogum yokken kaatı blogunuzu merakla takip ederdim ,gördüğüm ilk bloglardan biriydi)

MAVİANNE dedi ki...

tebrikler
nice başarılara