21 Nisan 2008 Pazartesi

kaatılarımdan

Genç arkadaşlarımdan aldığım yorumlar ve ilgileri beni heveslendirdi.
Şu an için çalışma imkanım olmasa da eski eserlerimi zaman zaman sizlere hatırlatma kararı aldım bu amaçla aşağıdaki kaatımı yayımlıyorum
.



Tam da bahar çiçeklerin coşkuyla açtığı mevsim.

İşte size doğadan bir düzenleme.
Gelincik,Leylak ve adını hatırlayamadığım maviş çiçek.

Kaatılarımda kullandığım ebruları da eşimin yaptığını söylemeliyim.


Bu sanatı tanıtan yazılar ,video ve resimler ile diğer eserlerim için kaatisanati bloguma bakabilirsiniz.
Bu sanatı ve beni tanıtan; Ayşegül Koç hanımın yaptığı ve şubat ayında BEYSAD dergisinde yayınlanan ropörtajım da burada.

Önceki yazımda ropörtajı ekleyemediğimden söz edip link vermiştim.Ama benim yardımsever ,iyi yürekli ,faydalı kardeşim Ali yazımı okuyunca her zamanki centilmenliğiyle linkten indirdiği yazıyı yayımlanabilir şekle getirmiş. Bana yolladı ben de bloguma ekledim.

Biz üstümüze düşeni yaptık ...Ey kaatıyı ve de beni sevenler!size de linki tıklamak kalıyor

bekliyorum

10 yorum:

www.edasuner.com dedi ki...

Ablam süperr bu astın değil mi eve?

MoonSun dedi ki...

Gercekten cok guzel sevgili Nalan, ellerine saglik :)) Sanat budur diyorum, baska bir sey diyemiyorum :)) Kocaman sevgiler :))

MoonSun dedi ki...

Gercekten cok guzel sevgili Nalan, ellerine saglik :)) Sanat budur diyorum, baska bir sey diyemiyorum :)) Kocaman sevgiler :))

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ellerine sağlık Nalan abla. Yeni , eski demeden yayınla tabi ki çalışmalarını , onların her biri harika ve zamansız.
Sizin de söylediğin gibi bahar çalışması olmuş bu. Eşinizin de eline sağlık. Sizde daha ne çalışmalar vardır kimbilir?

ayselce dedi ki...

Gerçekten güzel bir sanatmış bu.Yaptığınız bu çalışma da çok hoş.Diğerlerini de görmek isterim.
Sevgiler..

3prenses dedi ki...

çok güzel ellerinize sağlık hat yada tezhip biliyormusunuz

3prenses dedi ki...

gerçi birbirleriyle bağlantılı değil ama sanata ilgi duyan hepsinisever diye düşündüm

^-^ çiLekLisüt ^-^ dedi ki...

Çok güzel olmuş hocam ellerinize sağlık :)

Haydins dedi ki...

Merhaba maılınıze cevabım cok gec oldu her dakıka gıremıyorum ınternete gırmek ıstemıyorum daha dogrusu.Cmt aksam geldım kaatım bende once gelmıstı :)

文章 dedi ki...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,85cc免費影片,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,自拍