6 Temmuz 2008 Pazar

Bu köpeği 10marifet.org da görüp çok beğenmiştim.Yap boz oluşu,ahşap oluşu sağlıklı ve zeka geliştirici olduğunu gösterdiğinden hemen verilen linke gittim sonra da dedesine göstererek yapmasını istedim.



Özgün çalışmayı seven kocam kopya çekmekten pek memnun olmasa da köpekciğin ve yap boz oluşunun cazibesine de dayanamadı.Ben onu "hem bak linkinde kalıbını da vererek siz de yapın demek istemişler "diyerek tazyik edince dayanamadı
parçaları ceviz ağacı tahtasından kesip hazırladı.
orjinalinden hem bir nebzecik farklı olsun diye sabitleyici kuyruk parçasını iple gövdeye tutturdu.Çok küçük olan bu parçanın da kaybolması böylece engellendi.Ertuğrulcuğum şimdi pek hoşlanmadı ama ilerde severek oynayacağı kesin.

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

dedeye de barvo gerçekten ellerine sağlık

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

çok mantıklı böyle oyuncakları seviyorum. anneanne de dede de marifetli ertuğrul çok şanslı :)