23 Mart 2009 Pazartesi

Bu,bu nedir bu?


Bilin bakalım bu nedir


Her pazartesi bana bir tasarım bilmecesi haberi maille gelir.Ben hemen siteye gider bazen yanıtlar,bazen yanıtlayamaz fakat çok eğlenirim. Çünkü sorular ilginçtir merak ettiricidir.
Bu güzel siteyi hazırlayan genç anne yalnızca ilgi alanıma giren bilmeceleri ile değil ele aldığı konularla da beni okuyucusu olmaya yönlendirir.
Bu aralarda yeni sitelere gidemiyor ve size de tanıtamıyorum .Bunu farkedince size "Annelerin Günlüğü "nden söz etmediğimi hatırladım. Bence okunası izlenesi bu siteyi ve Ela ile annesini tanımalısınız.
Eğer bilmeceye bir cevabınız varsa bu hafta benim yerime yanıtlamak isterseniz de buradan buyrun

2 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

canım merhaba,
bence bu mutlu ve pozitif bir insanı temsil ediyor
kötü düşünceyi arkadaya atmış yani siyahı
gökkuşağı renklerini yaşıyor
acaba bildim mi??

... dedi ki...

Bu güzel kelimelere çok teşekkür ederim.
Benden tecrübesiz annelerin biraz da olsa işini kolaylaştırmak istiyorum.
Sevgiler canım.