15 Haziran 2009 Pazartesi

Durum Tesbiti

Bu gün doktordan döndüm ,oturdum bilgisayara paso ZUMA oynadım ;bir yandan da düşündüm Doktor kalp sağlığım için bana sigarayı bırak dedi.Sigara ...en kötü dostum. Ama heran yanımda.
Ya dostlarım ...
siz internet dostlarım ve birkaç dostum dışında kim var.
Hani o doğumda ,ölümde ,hastalıkta,sorunda ,açlıkta ve toklukta birşeyler paylaştığımız omzunda ağladığım,omzumda ağlayan nerdeler.
bu ;gariban sigaradan daha mı az zararlı sanıyorsun ah doktor.
onlara kırgın kalbime sigara daha mı çok zarar verir.
döne döne omuz arıyorum ağlayacak.
ama yok .
biri kilometrelerce uzakta..diğeri de öbürüne kıyamıyorum gelme diyorum iyiyim keyifliyim bak ne güzel çıkıyor sesim.
Dökülmeler düğünle başladı.
kızımın düğününde başladı dökülmeler.
Oysa dostlar güzel günlerde de yanıbaşınızda olmalı değil mi?
amaaan sen de
çek kuyruğunu gitsin..
kimleri unutmadık neleri unutmadık bunları da unutturur allah
güzel günler ve güzellikler verir
ben dost listemi gözden geçiriyorum
size de bir abla nasihati
fazla gönül vermeyin kendinizi sevin
sonra yine kendi kendinize bizbize kalıyorsunuz kendinizle
yani
önce can sonra sonra canan...
sevgiyle kalın
kendinizi herkesten çok sevin

3 yorum:

Adsız dedi ki...

çok geçmis olsun,acil şifalar dilerim...

Gülen Tezer dedi ki...

Nalan ablam çok üzdün beni :( sen gideceksin, kimbilir bir daha ne zaman göreceğim seni diye üzülürken bu yazdıkların derinden üzdü beni :(
Bir önceki yazından sonra aradım, Mahmut abiyle konuştum.
Sana ne zaman geleyim?
Üzülme ne olur..

MAVİANNE dedi ki...

Allah iyilik versin
umarım sağlıklı ve mutlu günler seni bekliyordur
geçmiş olsun