15 Haziran 2009 Pazartesi

herşey yoluna girecek inşaallah

Sabır,sabır derken buraya patladım.sizleri de üzdüm ama ,ben salya sümük ağlarken kızlar beni gıdıklayıp gıdaklatırken telefona gelen msj konsolosluktan kargomun çıktığını ve yarın saat 16.00 da elimde olacğını bildirdi.beklenen müjdenin çıkacağı umudunu taşıyorum. yarına kadar sabır.
Bu arada sanal omuzlarını ve yüreklerini açan telefon,mail ve yorumla yanımda olan sizlere tüm kalbimle sevgiler.
Neymiş:kul sıkışmayınca hızır yetişmezmiş
seviyorum sizi......

6 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

Burnumun direği sızladı :( Demek gidiyorsun :( Gül'ün ihtiyacı olmasa gitme Nalan abla derdim ama
yeni bulduğum kafa dengim gidiyor artık :(
Nalan ablam güzelce git ve güzel haberlerle çabucak dön..

Not:Orada olduğunuzu biliyorum!
Açın şu telefonu!!!

Sibella dedi ki...

Hadi hayırlısı çok sevindim, inşallah bundan sonra herşey iyi gider, sevgiler :)

MAVİANNE dedi ki...

çok sevindim
inşallah kızına ve torununa kavuşursun biran önce
sevgielr

Adsız dedi ki...

iyi olmaniza çok sevindim,sevgiler:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Nalan abla cım, son 3 yazını birden okudum. Çok geçmiş olsun. Vizeniz elinize geçmiş olmalı şimdi. Şimdiden iyi yolculuklar. Haberlerinizi bekliyoruz oralardan.

ramelif dedi ki...

Nalan Hocam,hem bir sevinç hemde hüzünle okudum mailinizi...Kalbinizin kızınızın yanında çarptığını biliyorum.Sağlıkla gidip gelin.23 haziranda da ben çıkıyorum izne, ama ankara sizsiz boş olacak...O kadar hayal kurmuşken...sizi çok öpüyorum