16 Temmuz 2009 Perşembe

Tarzanca espri yaptim Cinli delikanliyla beraber gulduk

Bu gun canim cok sikiliyordu. Camasir yikayayim dedim.Sepeti elime alip camasir makinelerinin bulundugu bolume gittim.Pesimde torun pasa ile beraber.KomsuFilipinli hatunda orada ,sevimli bir kiz birde kucuk kizi var.Oglusun yasini sordu.Bizim oglan bebek irisi ve cok sevimli guler yuzlu bir bebek ve herkes yasini soruyor nedense isaretle birbucuk dedim ve ekledim no engilish.Anlayisla gulumsedi ben may names Nalan ,hes Ertugrul dedim .Elini uzatti ve adini soyledikizini tanistirdi.Bende ona yari turkce yari ingilizce kizimin trafik kazasi gecirdigini anlattim ,sonrada onu eve caya cagirdim.O tesekkur ederek bana yemek yaptigini ve konuk bekledigini tane tane soyledi ve baska zaman dedi hayrettir ki anladim.
Aksam ustu Ross magazasi gunluk teftisim icin anahtari almadan ciktigimdan site dis kapisinda kapiyi actirmak icin bir kurban bekledim.Garajdan giren birini tik tik cama vurarak ayarttim ve beraber asansore bindik.Kendisine dil bilmedigimi soyledim nereli oldugumu sordu ve kendinin cinli oldugunu belirtti.Ben de gulerek ve gozlerini isaret ederek hic belli olmadigini belirtince o da anladi ve guldu.Ben uzun boylu oldugu icin kuzey cinden oldugunu soyledim bu kez cok sasirdi .Eeeee bosuna mi okuduk onca Pearl Buck romanlarini ,olsun o kadar dimi ama
Bu gecelik te bu kadar yarin ne cevizler kiracagimi kim bilebilir:))))

2 yorum:

SEMYIL dedi ki...

Ahhh benim canım arkadaşım...
(şu an sana sımsıkı sarılıp yanaklarını sıkıştırmak geldi içimden ve sende öyle farzet:)) )
senin tarzancanı sevsinler....
sen zaten konuşurken gözlerinde konuşuyor. eh karşındaki seni anlıyamıyorsa o zaman onda bir tuhaflık olmalı zaten.
canım benim o kadar güzel anlatıyorsunki seni kocaman kocaman
öpüyorum.:)))

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Abla dil bilmemiş halinle bunca şeyi başarıyorsan öğrensen yakarsın sen ortalığı :))