20 Kasım 2009 Cuma

Ayçanın 1.hediye etkinliği

Ayça Ankaraya gelin geleli sanal tanışırız.Bir türlü reelleştiremesek te en azından telefonla sesini duyduğum sevgili kızlarımdan biridir.
Başlattığı etkinliği yeni öğrendim ,süresinin dolmasına birkaç saat kala da ben de katılayım dedim.Zira bu yıl hediye açısından çok şanslıydım.
Şaka bir yana hem Etsy deki dükkanları hem de yine sevgili sanal kızlarımdan Yelda ile başladıkları ortaklığı duyup hayırlı olsun demeğe gittiğimde bir etkinlik başlattığını gördüm.
Bu etkinlik hediye etkinliği üstelikte her pazartesi yinelenecek.Hâl böyleyken hem etkinliğe katılıp hediye kurasında yerimi alayım hem de size haber vereyim istedim.
Yukardaki cici anahtarlık veya kolye ucu olabilecek şirinler onun dükkanından ,daha fazla bilgi almak ve ilk etkinliğe katılmak için henüz zamanınız var.
Hepimize,Ayça&Yeldaya bol şans,hayırlı kazanç dilerim.

2 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

Ablam teşekkür ederim :)

Yelda dedi ki...

Nalan Ablacım hayır dualarınız için çok teşekkürler
Güzel bir çalışma olacak inanıyorum Ayça içinde benim içinde.
Hakkımızda hayırlısı diyorum
Sevgiler