28 Temmuz 2010 Çarşamba

bu reklam değil siteye yağ çekiyorum


Efendim şu yukarda gördüğünüz alet kredi kartı büyüklüğünde olup çok işlevli.
Biz ailecek böyle antin kuntin şeylere pek meraklıyızdır.
Bu merakımızı (bende doğuştan var)besleyen sevgili kocam onun aşısıyla gittikleri yerlerde buldukları tuhaf şeyleri eve taşıyan kızlarım ve damadım sayesinde dün geç açtığım mailde bulduğum alet bu yazının sebebi.
Birgün üşenmez de ve de bulunca evdeki zımbırtıları biraraya getirip size bi göz ziyafeti çekeyim.(burdaki bi sözcüğü bilerek yazıldı)
Neler yok ki ...Da Vinci Müzesinden alınma üstünde bir oynar eklemin oynadığıkart şeklinde anahtarlıktan kaçık çorap çekme aletine,kör iğnesine kadar.
Neyse konuya döneyim.
Sevgili kocam belini incitip kıpırtısız yatmakta,ben de ona eğlencelik ararken üyesi olduğum siteden geçen hafta gelen maille geç gördüğüm için geç kaldığım bu ürünü istemek için siteyi aradım.
Hergün bir ürün yolladıklarından ve stoklarında kalmadığından gönderemiyeceklerini söylediler.Fakat istekler dahilinde çok talep olursa aynı ürünü ilerdeki günlerde yeniden günün fırsatında sunabileceklerini bildirdiler.Ben de hem bu siteden hem de bu üründen sizlere de bahsedeyim hem de bu davranışımla kendilerine yağ çekeyim de kocamı yakın zamanda sevindireyim diye buraya yazdım.
Bilmem anlatabildim mi?
Anladınız siiiz:)))

18 yorum:

Nedret dedi ki...

Kocana çok geçmiş olsun. Annemin sözünü söylemişimdir sana, bütün bu tutulmalar filan ''...lıktan, ...lıktan''
Zımbırtıları da alırız ama sadece kendimizi tatmin ederiz.Kullanılmadan bir köşede kalırlar. Seni de bu zımbırtıdan vazgeçirteyim mi?:))) Tornavidasını kullanırken, testeresi elini keser:))) Dağcı filan mısın? Ne yapacaksın bu âleti? Fuzuli masraf:))
Bu kadar negatiflikten sonra biraz da çatlatmaca. Gel bloguma verdiğin deriler ne olmuş gör:)))
Artık verdiğim bu moralle günün nasıl geçer bilmem.
Bence Mahmut Beyin beline yakı, eline de tel ve pense gerekir bu aralar.
Bütün şakalar bir yana, yorgunluklar sunucunu gösteriyor demek ki. Hepinize sağlıklar diliyorum. Sevgiler.

Banuca dedi ki...

Nazar mı değdi kocana, geçmiş olsun. O alet edevat merakı bende de var, büyük mağazalarda o reyonları galeride tablo inceler gibi inceliyorum. Geçen gün mutfak çekmecelerini düzenleyeyim dedim, amma enteresan şeyler varmış :))
Ama bu alette ne böyle ya izci filan mı olacaksın, senin canın sıkılıyor anlaşılan, kalk elindeki malzemeleri gözden geçir, birşeyler yap, bize göster. Berjerleri ne yaptın )

nalan dedi ki...

aleti hasta kocaya hediye edecem yaaa,
benim neme gerek .Ama beli iyileşmezse bana da gerekecek bütün aletler herıld...
Şimdi anlatayım efeem,
kombi takılalı su eksiliyordu,araştırıldı sorunun tesisattaa olduğuna karar verilerek kocam tarafından tesisata su verildi.sooracığıma salonda sızıntı bulundu.Bu arada sızan su süpürgelikler civarından badanaya doğru güzel sarı,sütlü kahvemsi desenler oluşturdular:)))
neyse yersizlikten dolayı salona sermek zorunda kaldığımız iki koca el halısını da ıslattığından bonlar balkona,eşyalar tekrar zaten üstüsteydi birer kat daha çıkılıp üst+üst+üst kısaca altüst olaraktan salonun yarısına kadar parkeler sökülüp zemin kazılmak suretiyle onarılıp döşendi eski haline geldi.Buraya dek iyiydi,elleri tutmayan karısı ve hamile kızı devreye sokmadan halıyı getiren kocanın beli...yedi
eh adam bu kadarcık oyuncağı haketmedimi bacılar yaniiii

nalan dedi ki...

heee nedukcuğum derileri görmezmiyim ayolcum gördüm gördüm ellerine sağlık gel de devamını da vereyim

nalan dedi ki...

Banucum berjerler bekliyor evdeki eşya kalabalığı kızın evi tşınıncaya kadar bir şey yapmak mümkün değil.Zaten bilgisayarın cd.zımbırtısı bozuk.kameranın cdsi yüklenmeden ekleyemiyorum
anladın dimi

Kelime Yığıcısı dedi ki...

aa geçmiş olsun öğretmenim... Acil şifalar diliyorum bende kendisine! ürüne gelince evet o siteden banada geliyor mailler ama bir keresinde traş makinesi almıştım bende babacıma pekde memnun kalmadım:( o yüzden de bir daha alışveriş yapmadım... Ama hakikaten esasında çok hoş ürünler bulunuyor ve de çok uygun....;)
geç kalmadıysam bende sipariş edebilirim bu arada bu ürünü ! ;)
sevgiler...

Banuca dedi ki...

Amanıııın neler gelmiş öyle başınıza, her yer battı desene, bir de üstüne adamcaaazın beli de.... Arızalar giderildimi bari şimdi, parkeler, boya filan. Amaan neyse mala gelsin gelecek olan takma boşver, sağlık düzelsinde gerisi boş. Benim evin bir kısmının tahtalarını görsen, bastıkça göçmeye başladı. Dışarıya kayrak döşetince evin kodu aşağıda kaldığından su aldı tahtalar, geçen ay dışarıya drenaj yaptık, şimdi kuruyor, kurudukçada ufalanıyor, gerisi seneye anacım, halıyla kamuflaj, bastıkça gömül :)) Sağlık olsuuuun....

haykırış dedi ki...

Sevgili Nalan Öğretmenim,
Sayın beyefendiye geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum bu sıcak havalarda atıl kalıp evde yatmanın nemenem bir ızdırap olduğunu gayet iyi biliyorum Allah şifa versin..
Evet bizim kuşakta her kim ki alet edavat meraklısı değilim derse valla yalan söyler derdim çünkü nasıl bir kuşak isek her türlü edavatın evimizde olmasını isteriz. Gayet tabii hepsi bir araya geldiğinde de zımbırtı oluyor kimine göre de işe yaramaz gibi..
Alette çok eksantirik bir şeymiş o kadar görevi bir arada bulundurması pek hoş, bulsam da incelesem bir.
Sayın beyefendiye tekrar geçmiş olsun dileklerimi iletiyor sağlık ve afiyet diliyorum.
Sonsduz saygılarımla

nalan dedi ki...

AAA kelime yığıcım da gelmiş Öziciğim hoş geldin,ben de bu gün yazını okudum sinirlerim yorum yazmaya el vermedi.unutmak istiyorum herşeyi...
Sevgili Özi ve Haykırış Ağabeyim,
yazıyı yayımladığımı bildirdikten az sonra "ben de İstiyorum"dan mail geldi.Arzumu sipariş departmanına iletmiş.Gelirse alıcaz artık
Araba anahtarlığı olarak kullanırız.
Kocam son yıllarda omurilik daralmasından ötürü 50metreden fazla yürüyemiyor.Laf aramızda eskiden de çok sevmezdi hatta ben -evimizin merdivenleri geniş olsa Mahocum tuvalete bile arabayla gider -diye dalga geçerdim.
Meğer adamın eziyeti o zamanlardan varmış.
Dizlerim ve omzum kireçleneli kendisini bir hayli anlar oldum.
Bu sitede geçenyıl yurtdışında gördüğüm ürünler daha da ucuz olasrak bulunuyor.Henüz alışveriş etmedim bu ve de pratik çöp kutusu gelirse almak istiyorum.
Takip etmekte fayda var.Haykırış abi,çok haklısın birçok şeyi parasını ödesek bile bulamazdık.
saç kurutma makinesi ve buharlı ütüyü bir yıl önce sipariş edip öbür yıl izne gelirken Almancılara getirtmiştik,teflon tava bile böyle değilmi idi:)
şimdikilere söyleyince inanamıyorlar bile.
Geçmiş olsun dileğinizi ilettim teşekkür etti kocam Banucum sana da teşekkürler

Delfina ; dedi ki...

Çok geçmiş olsun Nalan Teyzem...

fiamma dedi ki...

Nalanacıgım, mahmut abime gecmiş olsun:( bilinenin aksine sırt üstü yatmasın gunde 3 kere en az 20 dakika yüzükoyun yatsın sert zemin falan gerekmiyor hatta yumusak yerde daha randıman alırsınız. saydıgın zımbırtıların hepsi var:) demek ki neymiş aynı sudan icermişiz hepimiz:))) ama bu çantada taşınacak kadar pratik ve havalıymış yakışır mahmut abimize...şu kaçık corap cekme aleti ile el tipi dikiş makinası içimde yaradır halen:)))

Kelime Yığıcısı dedi ki...

evet öğretmenim gerçekten işler çok yoğun :( kızıyorum kendime bakamadığım için hiç:(
e mail geldiğine sevindim umarım iyidir. bak bu sabahda bir e mail geldi mıknatıslı sineklik ilginç geldi ama aklıma ilk gelen bu modeli benim nalan öğretmenim görse yapar hıh :)

öğretmenimin pek kıymetli eşinin rahatsızlığı içinde şunu diyorum: kaplıcaya mı gitseniz yaa havalar şimdi çok sıcak ama şöyle ramazandan sonra eylül gibi bir kaplıca iyi gelir belki;)
fikir...Sağlıcakla kalın...sevgiler tekrar;)

Kelime Yığıcısı dedi ki...

evet öğretmenim gerçekten işler çok yoğun :( kızıyorum kendime bakamadığım için hiç:(
e mail geldiğine sevindim umarım iyidir. bak bu sabahda bir e mail geldi mıknatıslı sineklik ilginç geldi ama aklıma ilk gelen bu modeli benim nalan öğretmenim görse yapar hıh :)

öğretmenimin pek kıymetli eşinin rahatsızlığı içinde şunu diyorum: kaplıcaya mı gitseniz yaa havalar şimdi çok sıcak ama şöyle ramazandan sonra eylül gibi bir kaplıca iyi gelir belki;)
fikir...Sağlıcakla kalın...sevgiler tekrar;)

nalan dedi ki...

Fiammacığım akşam gelen azeri masör/bio enerjici de senin söylediklerini söyledi .şimdilik bekliyoruz ve de kendisini lokma lokma besliyoruz. lokmaları küçük buluyor kuş cücüğü mü besliyorsunuz diye takılıyor.

nalan dedi ki...

Delfinacığım sağol canım geçecek inşaallah.Sonra da Deryanın doktoru Aybars Beye gidiceğiz herhalde ameliyata...

nalan dedi ki...

Öziciğim o tel kapı zımbırtısının farklı bir modelini 3 hafta önce yapıp taktım,yaparken fotoladım ama resimleri yükleyemiyorum onu da blogda paylaşacağım.Yapmadan önce görseydim hemen ısmarlrdım.Çünkü benimki de 10 tl ye maloldu.
o bakımdan yani
ama benimki daha kullanışlı gibi

Nedret dedi ki...

Amaan, bak şimdi görüyor musun başa gelenleri? Kusura bakma ya bilemedim bu kadar vukuat olduğunu. Al istediğini sen kocacığına. O da yiğitlikten vaz geçsin, yardımsız iş yapmasın bir daha.
Bir torun daha geliyor ha? Gözünüz aydın olsun. Ne zaman doğacak annanesi?

nalan dedi ki...

nedukcuğum yaaa ekşın çoook bizde...
torun bu seneye yetişmez ama ocak şubat gelir heralde

annesini habire uyutup duruyor