29 Ocak 2010 Cuma

Kocam Evde Yokken

Bu gün Arkadaşımdan birmail aldım.Sizlere de gelen hoş paylaşımlardan biriydi.
Hazır,kocam da il dışında diyerek sizinle paylaşmaya niyetlendim:)
hatunlara sabah neşesi olsun,
er kişiler periyi görünce isteyeceklerini düşünedursun diyerek;



sevgili Ulviyeye teşekkürlerimle
DİLEK

60'li yaslarindaki evli bir cift evliliklerinin 35inci yilini sakin, romantik bir restoranda kutlamaktadirlar.
Aniden önlerinde zarif ve güzel bir peri belirir ve şunu söyler:
- Bu kadar uzun bir süre örnek bir çift olmanız ve hep birbirinize sadık kalmanız nedeniyle birer dileğinizi yerine getireceğim.
'-Ah, ben sevgili kocamla tüm dünyayı görebileceğimiz uzun bir seyahat yapabilmek istiyorum' demiş, kadın, sevgi dolu gözlerle kocasına bakarak.
Peri sihirli değneğini sallamış ve gerekli tüm uçuş, gemi, otel, yemek ve eğlenceleri içeren voucher'lar kadının eline gelivermiş.
Sıra kendisine gelince adam biraz düşünmüş ve:
- Evet, demiş, tüm bunlar harika ve cok romantik. Ama böyle bir fırsat insanın ömrü boyunca sadece bir kez eline gecer ve artık ömrümüzün sonuna yaklaştık. Kusura bakma hayatım,ama benim dilegim
benden 30 yaş daha genç bir karım olması.
Kadın ve peri oldukça büyük bir hayal kırıklığı içine düşseler de, dileğin yerine getirilmesi gereklidir. Bunun üzerine peri değneğiyle bir daire çizer ve... Adam 92 yaşına gelir !!
Bu hikayenin ana fikri:

Erkekler akıllı görünebilirler fakat,

Unutulmamalıdır ki periler dişidir !!! :)))

4 yorum:

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Harikardı.İyi güldüm.Erkekler sadece isterler peki bu kadınlar neden daha çabuk çöküyor.Tabiki erkekler yüzünden. Eşinden çok küçük olduğu halde çok yıpranmış,büyük gözüken kadınlarda var

Ada Deniz dedi ki...

süper hikaye

Ayca Karaoglan dedi ki...

:))) Nalan ablacım süpermiş, paylaştığın için teşekkürler :)))

fiamma dedi ki...

harika:)))