20 Şubat 2010 Cumartesi

Bu gün hem çalışkan hem tembelim


Bu gün hem çalışkan hem tembelim;yani nasıl derseniz üç yazı yayımlıyorum ama büyük bölümü aktarma.
ne yapayım ki onlar yapmış ben de duyurarak görev yapayım istiyorum
Banucuğum Banuca da yazmış
"Bloglar arası "kibrit kutusu etkinliği" yapılmıştı, duymadığım için çok üzülmüştüm. O minik kibrit kutuları bir güzel süslenmiş ve içlerine sürpriz ciciler konmuştu.

Bugün aynı konuda yeni bir etkinliğe rastladım sevgili Nadireciğimin Yetenek sizin blogunda, hani Mutlu Olalım Derneği'ne çocuklar için kartpostal etkinliği yapmıştık ya, şimdi de onlar için "kibrit kutusu etkinliği" başlatmışlar Özlem hanımla birlikte."demiş
Mutlu Olalım Derneği
Özlem Şengir
M. Kemal Cd.
Burak Apt. No 44 D 4
Bornova-İzmir

Yukarıda gördüğünüz klasik kibrit kutusunu alıyoruz yada benzer bi kutu buluyoruz. Üzerini çeşitli malzemelerle süslüyoruz. İçine çocukların hoşuna gidebilecek minik objeler koyuyoruz. Detaylı araştırmayı Kelebek Atölyesinin sitesinden de yapabilirsiniz.
İstediğiniz kadar yapabilirsiniz, isterseniz 1 adet, isterseniz 5 adet!
Tek koşul, kampanyanın daha çok alana yayılması için herkesin bu etkinliği blogunda duyurması! Lütfen bir iyilik yapın, minicikde olsa bir destek olun, onların morale ve sevgiye ihtiyacı var.
Haydi yüzlerini gülümsetmeye...

Kampanyaya katılıp, blogunda duyuranları bir süpriz bekliyor. Kutu hazırlayıp aşağıda ki adrese gönderecek olan ayrıca katılmayıp, duyuru yaparak katkı sağlayan herkesin dahil olacağı bir süpriz!"

Ben elimden geldiğince birşeyler yaparak katılacağım.Ama önce size duyurayım dedim

Hiç yorum yok: