23 Temmuz 2010 Cuma

Yaşımızı sevelim (mi acaba)

Bu sabah gelen mail gözümü açıp beni güldürdü...
pilatesimi yaparken hâlâ gülüyordum
Okuyunca bunun neresine güldün dediyseniz 20li yaşlardasınız tebessüm ettiyseniz 38-42 arası....
:)

50 YASI GECTINIZ MI?
CEVABINIZ EVETSE OKUYUN:

(evet değilse yine okuyun, nasıl olsa 50 yaşına geleceksiniz. )


-ENDISELENMEYIN, BOBREK MAFYASI ARTIK SIZINLE ILGILENMIYOR.

-UCAK KACIRMA OLAYLARINDA ILK SERBEST BIRAKILACAK REHINE SIZSINIZ.

-KIMSE SIZIN BIRYERLERE KACIP GITMENIZI BEKLEMEZ.

-AKSAM SAAT 21:00 DE ARAYAN DOSTLARINIZ “UYANDIRDIMMI” DIYE SORACAKLARDIR.

-SIZIN ICIN ARTIK HAYATTA DERS ALINACAK BIR SEY KALMAMISTIR.

-UZULMEYIN, ALDIGINIZ HICBIR SEYI ESKITEMEYECEKSINIZ.

-AKSAM YEMEKLERINI 16:00 DA YAPABILIRSINIZ

-SEKS OLMADAN YASAYABILIRSINIZ AMA GOZLUKSUZ ASLA.

-SAGLIKLA ILGILI KONULARDA COK HARARETLI TARTISMALARA GIRERSINIZ.

-HIZ LIMITINI ASMA GIBI BIR SORUNUNUZ YOKTUR.

-PLAJDA GOBEGINIZI ICERI CEKMEK GIBI BIR SIKINTIYA KATLANMAZSINIZ.

-GORME BOZUKLUGUNUZ DAHA KOTU OLMAYACAKTIR.

-EKLEMLERINIZ EN DOGRU HAVA TAHMIN BILGISINI VERIR

***-TUM SIRLARINIZ ARKADASLARINIZDA GUVENDEDIR, ZIRA ONLARDA HATIRLAMAYACAKLARDIR.ZİRâ
BU LISTEYI SIZE KIMIN YOLLADIGINI BILE HATIRLAMIYORSUNUZ.

-DIKKAT ETTIYSENIZ RAHAT OKUYABILMENIZ ICIN HERSEY BUYUK HARFLE YAZILMISTIR.

-BEN DE DAHILIM BUNLARA :))

*** satıra özellikle bayıldım.
Bu durumda kısa bir süre sonra memleket meselelerine,taş atan çocuklara,devlet büyüklerimizin ağlamalarına da üzülmeyeceğiz demektir.
Her halde yakında tek sorunum torunum Ertuğrula verilen çikolatanın benimkinden büyük olduğunu sanmamdan kaymaklanacak.
o zaman NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE;Türküm,doğruyum,çalışkanım .Yasammmmm...........................

12 yorum:

Banuca dedi ki...

Bunu yazan kişinin 50 li yaşlara gelmesine daha çok var herhalde, yoksa bu kadar acımasız olmazdı:)) Nalan yaaa, bu kadar mı yani, biz böyle miyiz, böyle mi olacaktık :))))

haykırış dedi ki...

Sevgili Nalan öğretmenim,
Yazıyı yazan her kim kardeşim memleketi yönlendiren kişilerin 50 li yaş ve üstü insanlardan oluştuğunu yazmamış acaba neden?
Sonsuz saygılarımı sunuyorum.

nalan dedi ki...

50 yaşın üzeri diyor Banucuğum,ucunu açık bırakmış,Elliyi 6 geçince bende semptomlar belirmeye başlamadı dersem yalan olur:)))

Yaa ben olmuşsa olmuşturu kendimde ve kişisel ilişkilerde pek çabuk kabulleniveriyorum galiba

SEn kabullenme mücadele ver de bu belirtileri hiç görme inşaallah canım

nalan dedi ki...

Haykırış Abi belkide onlar için yazılmış da üstüne alınan olmayınca ihale benim gibilere kalmış olamaz mı:)))
Zaten memleketi böyle yönettiklerine göre bu belirtiler sadece bana ait :)))
ne dersin?

SEMYIL dedi ki...

nalancım bana da şu "eklemler"
le ilgili madde tam uydu :)))
Ama yine de yazılanlar kadar umutsuz vak'a değiliz bizler.keşke
her 50 ve üstü yaştakiler bizim kadar üretken aktif olabilseler.

nalan dedi ki...

Semacığım hoş geldin nasılsın,döndüğüne göre iyileştin ve işler de bitti inşaallah
döndüğüne çok sevindim canım

Nedret dedi ki...

Neden yoruldun bakayım sen? 50'nin üstü kompleksin mi tuttu?. Boş ver ayol, hiç okuma böyle şeyleri, üstüne de alınma. Biliyorsun artık bizim yaşlar orta yaş kabul ediliyor:))

Anne ve Bebisi dedi ki...

Desenize hayat 50'sinden sonra basliyormus :D

nalan dedi ki...

Semyılım,nedukum,yorgun ve kabullenmiş değilim.Beden yorgun tamam,ama yaşın ruhuma kazandırdıklarından çok memnunum.
Gerçekten...bakıyorum da daha az hata yapıyor ve dolayısıyle kendimi daha az suçluyorum.Barıştım kendimle artık.
Saçlarımın ağarması,cildimin bozulması filan oldum olası vız gelir bana tek ,sağım solum ağrımasa yine hoşlandığım şeyler peşinde at gibi koşabileyim yeter ama dizlerim ve kollarım oyun bozanlık ediyor umarım onlar da geçicidir.

nalan dedi ki...

M.K.nın annesi sevgili Anne ve Bebisi,
canım sen olayı çözmüşsün .Evet
tüm gerekli olduğunu sandığımız koşturmalar bitiyor ve hayattan (bırakırlarsa:)zevk alacak kıvama geliyorsun.
bu arada M.K.delikanlı olmuş yahu

SEMYIL dedi ki...

canım nalanım:)) evet yeni evime
yerleştim sayılır.acil ihtiyaç duyulanların yerleri belirlenip.
diğerleri içinde "aman böyle oluversin" deyince yerleşmiş sayılırım. B.sayarım da bağlandı:))
şimdi de kolumla ilgilenmem gerekiyor. çünki karnı aç bebe misali avazı çıktığı kadar ağlamaya başladı.dr.alacağım randevuya göre bu hafta fizik tedaviye başlanacak. bende buraya gelince moral buluyorum. şu an B.sayar da yasak ama solak solak yazıyor/ geziyorum işte :)) sevgiyle öpüyorum sizleri :))

haykırış dedi ki...

Sevgili Nalan öğretmenim,
Bu belirtiler size ait olamaz..
Olsa olsa ancak sizin eğitmediğiniz kişilerin ifadesi olur ki bu da sizi bağlamaz. Çünkü siz gerçek öğretmendiniz, öğretendiniz.
Ne mutlu sizde eğitim alanlara.
Sevgi ve saygılarımla