8 Ağustos 2010 Pazar

yeni evde yenileme çalışmaları -saksı güzelleştirme

Yeni eve taşınalı neredeyse üç ay oldu.Hemen hergün, 4 odaya iki ev eşyası yerleştirme daha doğrusu yer değiştirme ile geçtiğinden bir şeylere el atmaya pek zaman kalmıyordu.Bir yandan da bir şey üretmeyen ellerim kaşınmaya başladı.Bir rafımız vardı onu banyoya takmayı düşününce beyaza boyadım.Beyaz boya ve fırçalar çıkmışken de 20 yıldır benimle diyar diyar dolaşan demirbaş saksım gözüme ilişti.2-3 kez elden geçirmiştim yine bakıma ihtiyaç duyduğunu gördüm,İlk halini resimlme aklıma gelmeden başladım , önce çiçeksiz yerlerini beyaza boyadım.


iki kez boyayıp zımparaladıktan sonra üçüncü katta sonucu beğendim.

Artık renklerini tazelemeye sıra geldi

Yorgun yüzüme bakmayın çok zevk alarak yaptım
Kuruyunca içine kocamın acı biber fidelerini diktim ama balkonumu kavuran sıcak ve deli rüzgardan ötürü henüz huzurunuza çıkmaya uygun hale gelmediklerinden resimlemeye lâyık bulmadım
Beğendiniz mi?

10 yorum:

Nedret dedi ki...

Yüzün kaymak gibi maşallah. Saksının da mihrabı yerindeymiş. Şâhâne olmuş. Ellerine sağlık.

nalan dedi ki...

sağol canım kardeşciğim,
demekki sen yeniler ben yenilemeler yapıyorum .
şirketleşirsek şubelerimiz belirlendi.Serapı da satış şubesine atadık mı oldu gittii....

fiamma dedi ki...

oy nalanım bu saksıları yeniden yaratmışsın adeta cok beğendim ellerine sağlık...

Liverpool Lou (Anne) dedi ki...

Fabulous work, the flowers look wonderful
Anne x

minikmini dedi ki...

çok güzel olmuş,ellerinize sağlık

Banuca dedi ki...

Nalanım ellerine sağlık, yeeeepyeni ve çoook şık olmuş sayende. Bu yenileme işlerinin hastasıyım ben, bir tek kendimi yenileyemiyorum :))

MAVİANNE dedi ki...

harika olmuş
tabi senin elin değdi nalan abla
renkler dizayn çok şık
ellerine sağlık

sesiber dedi ki...

Saksı da yanındaki bayan da süper, ikisine de maşallah.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ellerinize sağlık, yepyeni olmuş.

okuyan dedi ki...

saksıya hayat gelmiş:) çok güzel olmuş...
ellerinize sağlık...