23 Aralık 2010 Perşembe

KORKMAZın Jesti

Geçen günkü yazımda bozulan,serviste onarılıp geldiği halde aşırı su kaynatan çaykolik çay makinemi yazmıştım.
Korkmaz Mutfak aletleri a.ş.ne gece yarısı yazdığım e mail ile durumu bildirip ertesi sabah yanıt olarak direkt kendilerine göndermemi istediklerini anlatmış dostlarımdan da eğlenceli yorumlar alıp yanıtlamıştım.
Araya hafta sonu tatili girdiği halde jet hızı ile çaykoliğim geri geldi.
Servisin taktığı kazan delik olduğu anlaşılınca kazanın değiştirilip gönderilmesi yerine bana yeni bir çaykolik ana parça yollanmış.
Çaykolik zaten bir demlik ve elektrikli ana kazan olarak iki parça.Demliklerim çeşit çeşit ve boy boy olduğundan demlik göndermemişler.
Bu müjdeyi bana eğlenceli yorumlar yazan neduk,mayri,nhmrl ile fiamma,stildirektörü,çelebi.ye gurula bildirir kendilerini çaya davet ederim.
Not -bohaçalar mayriden geliyor,keki de diğerleri getirsin artık:))))

Tabii Korkmaz Mutfak aletleri a.ş.ye ve Resmiye hanıma tekrar teşekkürler.

4 yorum:

Nedret dedi ki...

Hadi iyisin. Afiyetle iç çaylarını:))

fiamma dedi ki...

vallahi sekerim senin adına sevindim ama kendi adıma üzüldüm. Ben de Korkmaz a b,ir mesaj atsan benim hiç korkmazım olmadı desen acep bana da tamamını gönderir mi?
Şaka tabiiii, iyi günlerde kullan, huzurla demlensin çaylar, dolsun bardaklar...Korkmaz a da ayrıca sana bu güzel jesti yaptığı icin teşekkür ediyorum...

embir dedi ki...

insanların ürünlerinin arkasında durmasını, hatalarını kabul etmesini daha da önemlisi hakkını arayan insanları çok seviyorum...

nrhnmrl dedi ki...

Eeeee doğrusuda bu ürettiği malının arkasında duran tüm firmalara sonsuz saygılar.Eğer bir gün alırsam Korkmazdan başkasını almam karar verdim.
Çaya da geliriz inşallah kurabiyeler (tarçınlı,zencefilli,zerdeçallı,fındıklı,hindistan cevizli,portakallı)benden olsun:)
Güle güle kullan Nalan ablam.