12 Mart 2012 Pazartesi

Hani o çok beğendiğim ptt kargo vardı ya işte ondan ŞİKAYETÇİYİM

2009 yılında saat 16.00da teslim ettiğim kargonun ertesi sabah adrese teslim edildiğini hem de çok uygun fiyatla gittiğini görüp ptt ye teşekkür başlıklı bir yazmıştım.


Sonra da durumu genel müdürlüğe bildirdiğim ve onlardan gelen yanıtı da yine bir yazı ile blogumda anlatmıştım.

Aradan geçen tam 3 yıl içinde Ptt beni , bana kargo yollayan sevgili arkadaşımı, kargoyu dört gözle bekleyen torun Ertuğrulu ,kargoyu almaya gidip nerdeyse yaka paça dışarı atılacak duruma getirilen kızımı çok üzdü.

Kısaca anlatayım.
Geçen hafta çarşamba günü Bozüyükten pttye kargo veren Arkadaşım Füsun,bu kez şubede yeni görev alan kargo memurunun kabalığından, kargoyu alırken nerdeyse kavga etmekten jendini zor tutarak kurtulduğunu söyledi ve kargoyu beklemeye başladık.
Perşembe ,cuma günü Kargo takipten dağıtıcıya ulaştığını öğrendiğim kargoyu beklemek için evden çıkmadım.
Cumartesi günü de kargo gelmeyince takibe tekrar girip baktım


CEVAP
Barkod No : KP01255827947 Detay :
Kabul Yeri : BİLECİK/BOZÜYÜK Ücret : TL.
Varış Yeri : ANKARA Değer Ücreti : 0.00 TL.
Kabul Tarihi : 07/03/2012 13:57:27 Ödeme Şartı : 0.00 TL.
Ağırlık : 1399 Gr. Ödeme Tipi : N
Gönderen : FISUN SINDEL OZCAN Alıcı : ERTUGRUL ATAY
Ek Hizmet :
SN İŞLEM / YER
BİLGİ GİRİŞ TARİHİ
1.
Kabul Edildi - BİLECİK(BOZÜYÜK)
07/03/2012 13:57:27
2.
Torbaya Eklendi - BİLECİK(BOZÜYÜK)
07/03/2012 16:31:18
3.
Torbaya Eklendi - BİLECİK(BİLECİK)
07/03/2012 17:42:47
4.
Gönderinin Geliş Kaydı Yapıldı - ANKARA(ANKARA KARGO DAĞITIM)
08/03/2012 09:09:40
5.
Dağıtıcıya Verildi - ANKARA(ANKARA KARGO DAĞITIM)
08/03/2012 10:41:35
6.
PTT İşyerine Teslim Edildi - ANKARA(BATIKENT)
09/03/2012 16:01:37

Haydiii, al başına beleyı hangi PTT İşyerine Teslim Edildi - ANKARA(BATIKENT)
Batıkentte benim bildiğim 6-7 adet ptt şubesi ve hepsinin ayrı adları var.

Nezaketi ve yardımseverliği ile tercih sebebim olan Ostim Kargo Şubesi memuru Metin beyi arayıp rica ettim.
Bana hangi pttye teslim edildiğini öğrendi. Bener Çarşısındaki Kardelen Ptt si olduğunu bildirdi.
Telefonla ulaşarak sordum.
Ertuğrul Altayın 5 yaşındaki torunum olduğunu, annesinin kimliklerle gelerek alıp alamayacağını sordum.
İki memure ile görüştüm ve gelsin alsın dediler.
Kızım gittiğinde ise Ertuğrul Cihan Altay yazan kimlik nedeni ile kargo yollayan şahsın bunu kendi ptt şubesine gidip düzelttirmeden vermeyeceklerini bildirmişler. Kızım önce rica sonra tekrar rica ve sonunda memur hanımların alaycı tavırları ile rencide edilerek tartışarak,kargoyu alamadan pttyi terketmiş.
O daha eve dönmeden ben öfkem burnumdayken bunu sizle paylaşmaya karar verdim.

Şimdi arkadaşım formdaki adresi Nalan Güler Eliyle Ertuğrul Altay a ve Batıkent yazdığı halde onu görmezden gelen Bozüyükteki memuramı;
telefonla durumu anlattığım ve annesi kimliklerle gelip alsın dedikleri halde kızımla dalga geçen Batıkent Kardelen ptt şube memurelerine mi ,bunları takip edemeyen veya engellemeyen üstlerine mi kızayım ne dersiniz?
Ptt Genel Müdürlüğü ,vatandaşı kendinden soğutmak için bu tür davranışlara göz yumarak özelleştirilmeye hazırlanıyorsa bize de güle güle demek düşer

Şimdi bu yazıdaki olayı,yazı linkiyle beraber Genel Müdürün Dikkatine yazarak info@ptt.gov.tr adresine gönderiyorum. Yanıt gelirse onu da paylaşmayı görev bileceğim.

12 yorum:

nalan dedi ki...

Oh be biraz rahatladımmmm

Leylak Dalı dedi ki...

Bence daha ciddi bir yere, aşağıda linkini vereceğim Bimer'in dilekçe hakkı bölümüne yap şikayetini, son derece ciddiye alıyorlar. Biraz uzayabilir ama sonuç alırsın.

http://bimerapplication.basbakanlik.gov.tr/Forms/pgApplication.aspx

dikisdersi dedi ki...

nalan abla ben ptt kargodan korkuyorum :(inan izmirden kargom 1 gecede gelirken ptt kargo 4 günde elime ulaştırıyor geçmiş olsun

Gulsen dedi ki...

Hem şikayetlerimiz hem memnuyetlerimizi böyle yazdıkça daha iyiye doğru gidiceğiz Hocam iyi yapmışsınız
www.sikayetvar.com a yazabilirsiniz facebooktada sayfaları var ayrıca

fiamma dedi ki...

Nalancığım over yetki kullanmış zat-ı muhteremleri, bunun başka açıklaması yok. Kapıya getirselerdi hüviyet ibraz eden herhangi birine teslim edeceklerdi 18 yaş altı veya değil, sonuçta evde yok dediğinde kızının veya kocanın paketini sana vermiyorlar mı, veriyorlar. Ama yetki kimin elindeyse sultan o, gölgelerinden korkuyorlar ya da:))Ben niye sana habire susmak ve hiç konuşmamak, gözümü kapamak hiç açmamak, kulaklarımı tıkamak hiç duymamak istiyorum diyorum, işte bu gibi durumlar ve yetki acizi insanlar beni canımdan bezdiren. Bu arada ben Bade'ye gönderiyorum, babanesi alıyor sorun yok. Kapıdaki postacı kadar yetkileri yok demek ki o masa başında oturan insanların:(( yazık! sinirlendirme beni vallahi yine akşam akşam...
Ben sana daha komik bir şey anlatayım hatta ben de şikayet mektubu yazayım en iyisi.telefon babamın adına, faturalar benim hesaptan ödeniyor itiraz eden yok.telefon babamın üzerineyse internet hattı da dolayısıyla öyle oluyor ttnet arıyor,kullanıcı benim diyorum ama hiçbir işlem yaptıramıyorum illa babamın sesini duyacak. Hadi duyuyor(tabii gündüz bir problem yaşıyorsam o da olamıyor deliriyorum) sonra başlıyorum konuşmaya karşımdaki adam tutturuyor illa evet, kabul ediyorum diyecek diye, ee demin evet dedirttim diyorum olsun diyor bir daha desin. Tek yapacakları şey çok basit taa sözleşme yapıldığında kullanıcı adını kaydetmek ama nerde o derece düşünen bizde:((

Girls On Blog dedi ki...

PTT kargo denince tüylerim diken diken oluyor ...kafalarına göre geri göndermeler..Şile'den kargolanan postanın 10 günde gelmesi gibi şahane anılarım oldugundan ötürü asla asla kullanmıyorum artık.
geçmiş olsun size de..

Syhn dedi ki...

bende bi kere saat 4 e geliyorken gittim de bi daha bu saatte getirmeyin dedi. sanki dükkan işini bitirip çıkıp gidecek.
eğitimli insanlar sözde...

Nedret dedi ki...

Ben artık Ankara'ya PTT kargo kullanmıyorum. Dersimi aldım:(

Gülden YAPAR dedi ki...

Füsun yürüse getirirmiş 2 günde zaten :( Sinirine sinir katmamak için daha fazla yazmayacağım.

aslı dedi ki...

saka gıbı yaaa

Adsız dedi ki...

Benzer bir şikayetim var.
5.Dağıtıcıya Verildi - ANKARA(ANKARA KARGO DAĞITIM/ANKARA KARGO DAĞITIM)

uzaydan geliyor dağıtım aracı telefonla ulaşamıyorum kimseye. böyle sorumsuzluk PTT de olur.

nalan dedi ki...

Umarım ulaşmıştır elinize diyeceğim, bazen cumartesi ulaştırabiliyorlardı. Ama bari pazartesiye ulaşsın diyelim. Ne yazık ki,en ucuz kargo olan Ptt kargoyu da böyle ifsat etsinler tamamen ötekilerin eline düşelim. Bir paketi 15 tlye yollayalım ya da kendimiz götürelim:(