12 Ekim 2012 Cuma

Bebek taşıma seti


Bir işe bulaştım mı bıkana kadar ,bıktırana kadar yaparım.

  Bu kez yaptıklarımı toparlayıp bir çantaya yerleştirdim.Bu Ön yüzü
 Bunlar da ön ve arka yüzlerin görüntüsü
İçindekileri tahmin etmişsinizdir:)
Ön gözde Sar&Dolaş,Arka göz iki bölmeli,birinde emzirme önlüğü,diğerinde pratik mama örtüsü. Gittiğiniz yerde bir sandalyeye geçirilip sandalyeyi mama sandalyesine döndürüveren örtü için cepler var.

İkisinin arasındaki bölmeye de bebek bezlerini,biberon ,emzik ,mama önlüğü gibi malzemeleri koyup  anne bebek beraber  âttaaya gisinler diye bir araya toparladım..Emeksensin ve pasajda 
Kumaşın desen bana japon kiraz çiçeklerini hatırlattı. Pek beğenerek çalıştım.Cıvıl cıvıl oldu.
Resimlere ayrıntılı bakmak isterseniz nalanın atölyesinde bakabilirsiniz

12 yorum:

pınariko dedi ki...

Gerçekten harikasınız ellerinize emeğinize sağlık:))

bilge ve annesi dedi ki...

Nalan Abla süpersin, ne büyük kolaylıktır bu şimdi, her şey bir arada, ellerine sağlık.

nalan dedi ki...

pınarikocuğum yeşekkür ederim beğendiğine sevindimmm.

nalan dedi ki...

Sevdacığım sağol canım epeyce pratik olduğunu sanıyorum. Bakalım biz gibi düşünenler olacak mı:))

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

şahane olmuş nalanım.bravo valla!ellerin dert görmesin.

nalan dedi ki...

Alanaycığım teşekkür ederim canım.

icimdeki yolculuk dedi ki...

ablam harika olmuş.ellerine sağlık..

SEMYIL dedi ki...

Nalanım canım benim yine döktürmüşsün. çok güzel olmuş. bu çanta. bize de uyar alışveriş yaparken.denize giderken... hele seyahatte... bir tarafa su, bır tarafa ıslak mendil, bir tarafa atıştırmalık..... Ooooooo valla sen bizi bıktırmaya devam et anacım:))
bu "her derde deva çantası" olmuş :) Aklınla Bin yaşa canım arkadaşım:)

Adsız dedi ki...

Canım, ellerine sağlık.Şipşirin, hele kumaşı insanın içini açıyor.Çanta ile derlenip toparlanması da büyük kolaylık.Etiketliyorsun değil mi bunları? Emek ve zevk kime ait bilinmeli bence.Sevgiler.

nalan dedi ki...

Fundacığım teşekkür ederim.

nalan dedi ki...

Semacığım sana da teşekkür ederim. Motive ettin beni sen de sağol.

nalan dedi ki...

Zerrinciğim az önce artık kendime etiket yaptırmalı)mı)yım diye aklımdan geçiriyordum ki yorumunu okudum. Gidip araştırayım etiketleri kim basar:))