9 Ekim 2012 Salı

Cadı olmaya karar verdim

Baktım ağlayamıyorum ,hımmmm dedim acaba ben insan değil miyim?
Demek ki değilim!
Peki ben neyim?
Bilemedim,bari bi şey olayım dedim . Cadılar Bayramı temaları ilham verdi Cadı olmaya karar verdim.


                                                 Bu süsü de yapıp kapıya asayım bari...
Burdan

3 yorum:

fiamma dedi ki...

Tatlı cadı ol sen,ama ağlama, Allah hep güldürsün ağlatmasın Nalanım. Cadılar Bayramımı geliyor yaa tema çok güzel kapı süsünde süpürge eksik şöyle çaprazına bir çalı süpürgesi pek hoş dururdu:)

nalan dedi ki...

Fiammacığım, zaten kime ağlayarak insan olunacağını duyduğumdan beri ağlamaktan vazgeçtim.
Olan caaaanım depresyonuma oldu,ne güzel ,sinek uçtu deseler ağlıyordum.

Artık ağlamıyorum,bu durumda cadı olmaya karar verdim:))şunu,bunu yapmayan cadı değildir demelerine kadar cadıyım inşaallah.

Alanay yıldırım dedi ki...

Cihad Zafer'in bir sözü var: "bir şey var herkese yakışan çirkini güzel kılan ;ağlamak!"bende uzun zamandır ağlayamayanlardanım.olmayınca sinir yapıyor adamda.ağlamak için üzüntü gerekmiyor.içini yıkıyor rahatlatıyor.
bu arada istesen de cadı olamazsın.bu ülkede doğruyu söyleyenlere bu lakabı takarlar .bu anlamda bende cadıyım se de o zaman:))