13 Kasım 2012 Salı

Merhaba



kaynak 
Zaman zaman blogumu uyutuyorum. İnternete  giriyorum geziniyorum ama yazmakta isteksiz oluyorum.Bir şeyler yapıyorum ama paylaşmak aklıma gelmiyor.
 Dün gece oturup  eşimin yakaları eskime belirtileri gösteren ama kumaşına ve duruşuna kıyamadığım birkaç gömleğini önüme koydum.hendekte yaşarken rahmetli amcam elinde yakası eskimiş gömlekleriyle gelir "şunların yakalarını ters yüz ediver Nalan" derdi.
O zaman onu kırmamak için dediğini yapar söküp yakayı tersine çevirip takardım. ilik ve düğme bedendeki yerlerine göre aksi istikamete yollanmış olur yaka arkası da önü kadar özenli iömal edilmediğinden biraz defolu dururdu.
 Bu sefer de yakanın düzgün durmayacağını ve eşimin kullanmak istemeyeceğini düşünürken yakayı bedenden sökmek yerine klapa ve yakayı ayırıp çevirmeyi düşündüm.Öyle de yaptım. Yakayı güzelce ütüleyince potluk da yapmadı .Çok da düzgün oldu.
Eeeee şimdi bu yazdıklarımın yukardaki deri hayvancıklarla ne ilgisi var dersek ,cevap yok.
İşlemleri yaparken resimlemek şöyle dursun paylaşacağım bile aklımda yoktu ki.Birden bire içimi dökesim geldi demek ki...

4 yorum:

Gulsen dedi ki...

Annemde değiştirirdi Nalan Hanım; hiç bir şey elden çıkarılmaz, mutlaka değerlendirildi.

nalan dedi ki...

Gülsen ,şimdi her şey çöpe gidi,yor ne yazık ki. Annelerimiz gibiyaptığımız işlere garip garip bakıyor insanlar:))

siyah kuğu dedi ki...

Çok güzel olmuş canım, bazen bende bloğumu dinlenmeye çekiyorum:))
arada o da lazım.
sevgilerimle.

Banuca dedi ki...

Eskiden hep öyle yapılırdı galiba... Şimdi ise ya mutfak bezi oluyor, ya da daha yeniceyse kendime bluz yapılmak üzere ayrılıyor :)