28 Haziran 2008 Cumartesi

decor8den

Yine decor8.blogspot.com dan ilginç dekorasyon örnekleri.
Kesme,oyma işleri dünyada dekorasyonda kullanılmaya , moda olmaya başladı.
Böyle şeyleri görünce neden daha önce yapılmadı diye merak ederim.


Bir halı illaki dikdörtgen ve dümdüz mü olmalı...
Ben bu oyma halıyı pek beğendim.
Belki de kaat'ı cı olmam oyulan her nesneye sevgi duymama sebep oluyor .
Bu da yine oyulup hazırlanmış,
beş bacaklı motifin (adeta başı takılmamış uzun boyunlu bir insan figürü)bellibir sırayla birbirine eklenmesiyle yapılmış.
Velhasıl tasarımın sonu yok....

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

evet evet, kaatı ustamız. sen bir giriş bu kesme işine neler yaparsın valla. Büyük yüzeyleri kesmek dah bile kolay olabilir

Adsız dedi ki...

Selam Nalan :) Halı bir harika gerekten... Benim tarzım da asimetrik olduğu için bayılıyorum bu çalışmalara.Aslında aynısını uzun zaman önce bir Ressam'ın evinde gördüğümüzü hatırladım.
Ancak oymaları tam olarak hatırlayamıyordum.Çok iyi
oldu o nedenle bu resim canım.
Paylaşımına teşekkürler.Tekrar
ziyaretine geleceğim.Görüşmeyi de
arzu ederim tabii ki.Sevgilerimle,